1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

XO twitch przerywa live

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Traider, Sierpień 3, 2016.

1. Traider

Traider Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Część jestem nowy i zielony w te klocki na Xbox One i myślę ze znacie jakieś rozwiazanie. A wiec podczas trenowania w różnych momentach wyskakuje mi komunikat Cos poszło nie tak z transmisja i sie wyłącza.

Ustawienia to 1400kb/s czyli średnia Internet 60mb/s myślę ze wystarczy. Czy ktoś zna jakieś typowe rozwiązanie ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. kuleczka91

kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    1855
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Konsola na kablu czy na wifi? Jak na wifi to podłącz konsolę na kabel i problem powinien zniknąć.

4. Traider

Traider Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Konsola na wi fi. Nie da rady zrobic bez kabla? Bo musiał bym przekładać naprawdę sporo mebli by drugi kabel włożyć :p

5. Killroy

Killroy Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8