1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

XONE - Brak możliwości grania online

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez cyfilis, Styczeń 6, 2016.

  1. cyfilis

    cyfilis Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2015
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Witam. Mam problem z grą fifa 16 na konsolę xbox one. Nie mogę wyszukać żadnego przeciwnika podczas gdy jest ich online ponad 4 tysiące. Próbowałem w każdym trybie online. Ciągle nie mogę się z nikim połączyć.

    Wcześniej miałem NAT zamknięty, ale po restarcie routera i nowej konfiguracji jest on obecnie otwarty.

    Posiadam 3 miesięczny abonament GOLD. Dostęp do internetu konsola ma wyśmienity. Świadczy o tym prędkość pobierania gier, szybkość przeglądarki czy youtube. Jedynym problemem jest brak możliwości grania online.

    Dużo czytałem o podobnych problemach na tym i innych forach, ale niestety żadne z podanych rozwiązań nie działa.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. cyfilis

    cyfilis Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 31, 2015
    Posty:
    29
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Czytanie ze zrozumieniem. Nie mam konsoli Xbox 360 a xbox one.

    //EDIT: WAŻNA INFORMACJA

    Dla tych którzy pomimo dobrej konfiguracji routera nadal nie mogą wyszukać przeciwnika w FIFA 16.
    Zadzwoniłem do EA POLSKA i otrzymałem od jednego z ich konsultantów takiego maila.



    Proszę o przejście do sekcji "Konfiguracja" w głównym menu gry FIFA. Przechodzimy do Ustawień Sieciowych i wyłączamy wyszukiwanie na pod. przybliżonej lokalizacji - Matchmaking.

    Następnie wybieramy opcję "Profil" > "Usuń". Następnie usuwamy wszystkie pliki, z wyjątkiem plików które w nazwie mają słowo Kariera oraz Ustawień osobistych. Resztę można śmiało usunąć (tj aktualizacje składów/katalogu/Matchday etc).

    Następnie przechodzimy do "Edytuj zespoły" i wybieramy opcję "Przywróć domyślne składy". Po wykonaniu tych kroków problem powinien zostać rozwiązany.


    U mnie zadziałało :)
     
    Ostatnia edycja: Styczeń 8, 2016
Wczytywanie...

Poleć forum