1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

YouTube pozwala teraz robić streamy na żywo w 60 klatkach na sekundę

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 21, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Nie zdążyliśmy się jeszcze na dobrą sprawę nacieszyć filmikami w full HD i 60fps, a już Google poszerza swoją ofertę o możliwość robienia "strumyczków" tej jakości.

    Jeżeli streamujecie swoją rozgrywkę za pośrednictwem YouTube'a, to z pewnością zarówno wy, jak i wasi widzowie ucieszycie się z nowo ogłoszonej funkcjonalności serwisu. Rusza właśnie możliwość grania live w 60 klatkach na sekundę i pełnym HD, co zapewne będzie niezwykle przydatne i miłe dla oka, zwłaszcza w przypadku dynamicznych gier akcji, takich jak Call of Duty lub bijatyk.

    Warto wziąć pod uwagę, że na razie funkcja ta nadal znajduje się w fazie testów. Z oglądania strumyków w 720p 60fps lub 1080p 60fps mogą korzystać użytkownicy wszystkich przeglądarek kompatybilnych ze standardem HTML5. Warto zauważyć, że jeżeli sprzęt widza nie będzie wyrabia podczas streama, to jego jakość automatycznie zostanie zaniżona do 30 klatek na sekundę.

    Wraz ze wsparciem dla HTML5 pojawi się również możliwość przewijania trwającego streamu, a także przyspieszania fragmentów, które już zostały wyemitowane.


     
Wczytywanie...

Poleć forum