1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Za fizykę w serii Pro Evolution Soccer odpowiadać będzie Havok

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 19, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]
    Co ciekawe, nad zachowaniem zawodników, piłki, a nawet koszulek do PES 2014 Konami i Havok pracowali od kilku lat.



    Nowy silnik, nowe możliwości. Coraz więcej wskazuje na to, że najnowsza odsłona serii Pro Evolution Soccer będzie ogromnym technologicznym krokiem naprzód.
    Nie od dziś wiemy, że edycja 2014 napędzana będzie przez generujący realistyczne obrazy FOX Engine, a teraz dowiadujemy się, że również fizyka gry nie była robiona na kolanie.

    Havok od wielu lat dostarcza technologię, którą wykorzystywano z powodzeniem w dziesiątkach produkcji.
    Nic więc dziwnego, że Konami podchodzi do tej współpracy ze sporym entuzjazmem mówiąc o tworzeniu oprawy "jak żywej" w PES 2014.
    Dzięki Havokowi nie tylko animacje mają być bardzo realistyczne, ale także każdy z piłkarzy ma zachowywać się w pewnym stopniu inaczej, od pozostałych graczy.
    Ma to wyeliminować sytuację, gdzie kilku stojących obok siebie piłkarzy wykonuje dokładnie takie same ruchy, np. po straconej bramce, czy wybiciu piłki na aut, co zdarzało się często zarówno w grach Konami, jak i u konkurencji.
    Warto wspomnieć, że technologie Havoka wykorzystywane były ostatnio chociażby w The Last of Us, gdzie animacje i fizyka postaci oceniana była co najmniej bardzo dobrze.

     
    1 osoba to lubi.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Seban_ZA

    Seban_ZA Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 8, 2010
    Posty:
    453
    Polubienia:
    54
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    TRN/BDG
    I takie newsy o PESie mogę czytac codziennie.
     
  4. TheOFF

    TheOFF V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2009
    Posty:
    1282
    Polubienia:
    341
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    UK
    Pomimo tego, iż tę grą nigdy się nie interesowałem, cieszy mnie fakt, że wolą użyć dobrego Havoca, który działa znakomicie na każdej maszynie, niż PhysX'a od nV.
     
Wczytywanie...

Poleć forum