1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Za rebootem Phantom Dust stoją pasjonaci

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 14, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3211
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Kanał internetowej telewizji, Rev3Games, zaprosił na wywiad ekipę odpowiedzialną za pokazany w Los Angeles powrót Phantom Dust. Microsoft wkłada dużo serca w prace nad projektem.

    Ken Lobb z Microsoft Studios zdradził, że pomysł tchnięcia nowego życia w Phantom Dust (2015) narodził się już jakieś pięć lat temu, jednak dopiero niedawno Phil Spencer wyraził zgodę na rozpoczęcie prac nad grą.

    Microsoft za cel postawił sobie znalezienie wydawcy, który byłby tak zajawiony grą, jak ekipa ją tworząca. Wstępne rozmowy zaczęło pytanie "czy naprawdę rozumiesz Phantom Dust?", a następnie obie strony dyskutowały ze sobą o swoich taliach i samej grze.

    Jednym z pytań zadawanych przed podjęciem decyzji o pracach nad next-genowym Phantom Dust (2015) była kwestia świeżości gry i tego, jak odnajdzie się w obecnych trendach:

    Twórcy przegrali wiele godzin w oryginalną produkcję i zdają sobie sprawę z nie do końca dopracowanym balansem rozgrywki, dzięki czemu na pewno zwrócą na ten aspekt uwagę podczas tworzenia gry.

    Cały wywiad z Kenem Lobbem, Adamem Isgreenem i Avim Ben-Menahemem z Microsoft Studios możecie obejrzeć poniżej.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum