1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Za tydzień posmakujemy hardkorowych wyzwań w Fallout 4

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 23, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28109
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Gracze pecetowi będą mogli w przyszłym tygodniu pobrać aktualizację Fallout 4 w wersji beta poprzez Steam, która wprowadza nowy poziom trudności Survival. Taka informacja pojawiła się na oficjalnym Twitterze Bethesda Game Studios. Po przetestowaniu bety nowy tryb Survival, zostanie udostępniony również na konsolach.



    Czego możemy spodziewać się po podrasowanym Survivalu? W największym skrócie - to tryb Hardcore z Fallout: New Vegas na sterydach. Bethesda zdecydowała się na wyłączenie zapisywania gry w każdym momencie, zwiększyła obrażenia w walkach (dla gracza i wrogów), wyłączyła szybki transport na mapie (to chyba najbardziej kontrowersyjny element nowego poziomu trudności), uwzględniła ciężar amunicji.

    Kolejne nowości to współczynnik Adrenaliny oraz zdrowia, o które trzeba dbać przez spożywanie jedzenia i picie wody. Bethesda zadbała również o współczynnik Zmęczenia (im większe zmęczenie tym mniejsza maks. pula AP). Ważna zmiana dotyczy też zachowania kompanów w walkach. Po straceniu HP towarzysze broni nie będą wracać automatycznie do walki - trzeba będzie za każdym razem ich leczyć.

     
Wczytywanie...

Poleć forum