1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zabijanie zza osłony standardem? Ubisoft musi przyjrzeć się Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 29, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Jeśli grając w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege zdarzyło się, że zostaliście zabicie tuż po schowaniu się za osłonę, to jest to tylko i wyłącznie wina gry. Kod sieciowy w produkcji ma problemy, którymi muszą zająć się deweloperzy.

    Ubisoft bardzo dobrze zajmuje się Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Twórcy eliminują błędy, często wrzucają aktualizacje, przygotowują nowe treści, ale ekipa musi przyjrzeć się grze pod względem kodu sieciowego.

    W Sieci pojawił się materiał, na którym Battle(non)sense tłumaczy problem z netcode – zawodnik z niskim pingiem może zostać zastrzelony przez rywala z wysokim pingiem nawet sekundę po znalezieniu bezpiecznej lokacji.

    Warto jednak zaznaczyć, że problem nie występuje często – gdy gracz ma problemy z Internetem i tak wyraźnie wysoki ping, to po 20 sekundach zostaje automatycznie wyrzucony z serwera. Mimo wszystko jest to element, nad którym należy popracować.

    Na filmie pojawia się również zarzut dotyczący orientacji modeli antyterrorystów – postać nie zawsze jest skierowana w to miejsce, w które faktycznie patrzy. W tej sytuacji lepiej nie czekać z ostrzałem, a nawet z dalekiej odległości poczęstować rywala całym magazynkiem… ;)



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. warone

    warone Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2010
    Posty:
    1399
    Polubienia:
    324
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Belgia
    Wywalana za wysoki ping ? Dobre ostatnio osoba po przeciwnej stronie miała ping ponad 520 i do konca meczu z takim grała .I zrobili by cos z tymi shotgunami zabijającymi na kilometr .
     
Wczytywanie...

Poleć forum