1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zachwycające demo techniczne Square Enix prezentuje możliwości DirectX 12

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 1, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28109
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Na wczorajszej konferencji Microsoft Build gigant z Redmond nie tylko przechwalał się rewelacyjnymi prognozami popularności Windows 10. Firma zaprezentowała również, we współpracy ze Square Enix, znakomite demo techniczne, które wykorzystało możliwości bibliotek DirectX 12.

    Szef ekipy odpowiedzialnej za powstawanie Final Fantasy XV wypowiedział się w trakcie trwania konferencji Microsoft Build i zaprezentował najnowsze demo techniczne opracowane przez Square Enix. Wykorzystano przy tworzeniu "Witch Chapter 0 [cry]" biblioteki DirectX 12, co zapewniło rewelacyjny poziom wizualny. Oczywiście cała prezentacja odbyła się w czasie rzeczywistym, co Microsoft podkreśla w drugiej części demonstracji (zatrzymanie klatki i swobodne operowanie kamerą).

    Demo techniczne Witch Chapter 0 [cry] zostało opracowane przede wszystkim przez deweloperów dema Agni's Philosophy, które opublikowano w 2012 roku w celu pokazania możliwości silnika Luminous Studio. Najnowsze demo daje wyraz postępów w pracach całej firmy nad rozwojem graficznym. W trakcie wystąpienia zaznaczono, że stworzenie takiego poziomu grafiki było możliwe również dzięki wykorzystaniu technologii NVIDIA - przede wszystkim pecetowych układów GTX Titan X-4 way SLI.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Muszę przyznać, że ten DX12 to nieźle odciąża podzespoły .
     
  4. Rob1N_PL

    Rob1N_PL Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2011
    Posty:
    1854
    Polubienia:
    224
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Tak ale mówimy o tech demo na 4 way sli z tytanów. Taki poziom grafiki jest nieosiągalny dla gier przez conajmniej 2 dekady a podobnej jakości techdemo można oglądać na dx11 więc dla mnie to tylko marketingowy bełkot.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
     
  5. Kris194

    Kris194 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2009
    Posty:
    148
    Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Chyba dla konsol, na PC taki poziom będzie osiągalny za kilka lat na pojedynczej karcie.
     
  6. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12074
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Raczej nie, szał graficzny zostal zatrzymany jakiś czas temu.
     
  7. Rob1N_PL

    Rob1N_PL Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 19, 2011
    Posty:
    1854
    Polubienia:
    224
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Jeśli nie nastąpi jakiś przełom to nie ma na to szans.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
     
Wczytywanie...

Poleć forum