1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

"Zaciera się granica między grą a filmem" - grafika w AC: Unity

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 22, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Paryż ogarnięty rewolucyjną zawieruchą ma w Assassin's Creed: Unity sprawiać wrażenie żywego miasta. W kolejnym odcinku dziennika dewelopera Ubisoft przedstawia swoje pomysły na gameplay i oprawę wizualną nowego projektu.

    Ubisoft prezentuje swoje narzędzia, które wykorzystywane są w procesie kreacji grafiki Assassin's Creed: Unity. Deweloperzy często wspominają o procesie zacierania się granicy między oprawą wizualną gry, a filmem. Ten fotorealizm ma zostać zapewniony przede wszystkim przez rozbudowany system oświetlenia. W tym konkretnym przypadku będziemy mieć do czynienia m.in. z efektem symulowanego odbijania promieni słonecznych od różnych powierzchni. W drugiej części materiału twórcy podejmują temat ogromnej ilości NPC-ów, którzy będą przemierzać ulice francuskiej stolicy.


     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Matek17

    Matek17 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 28, 2012
    Posty:
    84
    Polubienia:
    20
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Fajnie zobaczyć jak wygląda tworzenie gry "od kuchni". Nie mogę się jej doczekać. Zapowiada się świetnie.
     
    1 osoba to lubi.
Wczytywanie...

Poleć forum