1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

zakup 360 zaczynam wątpić

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez konoo, Marzec 3, 2008.

  1. konoo

    konoo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2008
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam
    Byłem nastawiony na kupno x360 ze względu że znudziło mi się dorzucanie do PC co roku furmanki pieniędzy
    aby jakakolwiek nowa gra poszła i wyglądała jako tako

    Po długich zastanowieniach stwierdziłem że zakup konsoli będzie najbardziej trefnym wyborem
    po przeanalizowaniu ps3 i X360 wybór mój padł właśnie na 360,ze względu że możną ją przerobić żeby czytała obrazy

    Lecz im więcej czytam te forum to mnie coraz bardziej tracę na nią ochotę

    dziś przeczytałem że awaryjność jest na poziomie 16% a to jest dla mnie nie dopuszczalne przy żadnym produkcje
    produkt z taką awaryjnością powinien być odrazu wycofany z rynku i zastąpiony działającym dobrym i pewnym następcą

    cały czas mnie ciągnie w stronę X 360 no ale ta awaryjność, nie wiecie jak jest w przypadku tych nowych wersji z falconem ??
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Nowe konsoel mają dobrze zbudowane chłodzenie i szanse na to że wystąpi rod są bardzo małe bierz xbox 360 arcade bo za taka kase sie opłaca czyli 990zł nowa
     
  4. konoo

    konoo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2008
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    X boxa miał bym z usa bo znajomy właśnie wraca
    i wyniósł by mnie on Arcade około 650zł a to że NTSC to mi wisi, bo i tak każdy TV łyknie teraz NTSC

    Skoro mówisz że w nowych ROD bardzo mało występuję to się jednak skuszę
     
  5. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    W nowych zadko wystepuje bo ludzie niedawno je kupywali ale juz sie slyszy ze arcade , elite czy premium z hdmi maja roda .
     
  6. Ukano

    Ukano Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 29, 2007
    Posty:
    61
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Tak - ale tez gry musisz miec albo ntsc albo rf - pal nie pojdzie
     
  7. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Osobiście niespotakłem sie aby te nowe wersje xboxa dopadał rod :)
    Za 650 to na twoim miejscu bym bral bo i tak pełno gier na xa ma region free a na tym fotum czytałem ze nawet da sie zmieniac regiony
     
  8. Majcher997

    Majcher997 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 25, 2007
    Posty:
    287
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    NAwet jak ten ROD cie dopadnie to co? Naprawa + Red Fix kosztuje mniej niż jeden orginał ;) Ale i tak wątpie żeby cie to spotkało.
     
  9. konoo

    konoo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2008
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Niby tak ale nie lubię kupować czegoś już popsutego, bo jak inaczej nazwać taką wpadkę M$
     
  10. DonPedro

    DonPedro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 10, 2008
    Posty:
    24
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Czesc. Miałem ten sam motyw żeby kupić konsole. Mam komputer od 3 lat ktory wystarcza do pracy i giercze od czasu do czasu. I jak mialbym co jakis czas kupic nowa karte graficzna, ram , plyte z prockiem i tak wkolko do tego drivery do kazdej gry ustawienia grafiki zeby bylo ladnie i/lub plynnie. A tez sie balem awaryjnosci ale puki co odpukac wszystko dziala idealnie. Wrzuczasz plytke zero stresu, dobra grafika i plynnosc jest. Wiec no stress. I tak jak podliczysz koszt konsoli nawet z kopiami zapasowymi a wymiany czesci kompa i czas stracony na wertowanie ofert.
    Konsola do grania Komp do pracy.
    Z wad moge powiedziec, ze jest bardzo głośna ale to moje odczucie
     
  11. konoo

    konoo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2008
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Zamówienie na X już poszło :) teraz tylko czekać cierpliwie :(

    W końcu przestane dorzucać kasę do tego pudła, średnio co dwa lata wymieniałem wszystkie podzespoły w PC
    a i tak tylko jakieś 6-10miesięcy mogłem pograć komfortowo, bo co rusz wychodziło coś nowego
    szczególnie ostatnio co chwila jakaś nowa k.graficzna wychodzi a ceny ich wcale nie są tanie średnio około 1tyś

    To wole za te pieniądze synkowi coś kupić :)

    I jeszcze jedno pytanko mam do was

    Jak jest z wytrzymałością 360 na różnego rodzaju stuknięcia,puknięcia itp.... 1,5roczny synek w domu a wiadomo nie zawsze upilnuję
     
  12. Raikoh

    Raikoh Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2007
    Posty:
    274
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Stukniecia i pukniecia mala raczka mu nie zaszkodza, gorzej jesli np spadnie z biurka, ale to chyba wiadome i normalne przy sprzecie elektronicznym.
     
  13. Majcher997

    Majcher997 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 25, 2007
    Posty:
    287
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Człowieniu, w ten sposób to RODa sie naprawia :D
     
  14. ugly0ne

    ugly0ne Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2007
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Dla mnie xbox 360 jest jednym wielkim rozczarowaniem :( Nie ze względu na awaryjność bo z tym nie mam problemów i mam nadzieje, że nie będę miał tylko ze względu na gry i ogólne wady.

    Wg mnie konsola jest po to żeby moc pograć nie przejmując się instalacją gier i wymaganiami sprzetowym. A grając na xboxie w co drugiej grze dochodzi do klatkozy. Zdarza sie to nagminnie. Grając w Mass Effect miałem wrażenie, że gram w jakąś grę na o połowe za słabym kompie. Ładna grafika w Mass effect i Gears of war? racja jest fajna i wogóle ale nikt nie mowi że trzeba poczekac aż wgraja sie tekstury podczas gry;/

    Hałas generowany przez konsole skutecznie psuja możliwośc relaksu przy graniu.

    Bezpodstawnie drogie akcesoria do xboxa (chociaż tutaj można winić jedynie politykę M$)

    I gry. Pewnie kręce nosem ale wszystkie gry w jakie grałem jak na razie są idoto odporne. Chodzi mi o poziom trudnosci. Nawet na najwyższym są łatwe i trudno ich nie przejsć w całości i ze wszystkimi sekretami. Wspominany Mass Effect chwalony jako epokowy RPG ma z tym gatunkiem tyle wspólnego co nic. wszystkie rozwiazania sa podsuwane pod nos i trudno jest cokolwiek przeoczyc.
    Wiekszosc gier jest powtarzalna i nie wnosi wiele nowego. Tutaj muszę przyznac wygywaja konkurenci bo stawiaja na oryginalne nowe pomlysły.

    Mając wybór jeszcze raz oszczędził bym pieniądze.
     
  15. ADAMO

    ADAMO Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 14, 2007
    Posty:
    38
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    ugly0ne po pierwsze FANBOY
    po drogie hehe pc maniak wiesz co to jest RPG:/ chyba niee
    szczeze nie wypowiadaj sie na tym forum
    jak znam zycie nie masz xboxa 360 albo masz z rodem
    "Grając w Mass Effect miałem wrażenie, że gram w jakąś grę na o połowe za słabym kompie"- wiesz nie grales w ta gre gwarantuje
    jedziesz xboxa a wes pod uwage cala gre a nie tyle ile u kumpla MINUSOW zobaczyles
    "Wiekszosc gier jest powtarzalna i nie wnosi wiele nowego"--hehehehehe gdzie grales w gow albo massa ??oj dziewczynko gry na xa duzo wnosza
    "Mając wybór jeszcze raz oszczędził bym pieniądze."- wpisz tam u gury adres strony www.allegro.pl zaloguj sie----> wystaw przedmiot gry i konsole,xbox 360 ,sprzet,konsole i widzisz bedziesz mial po sprawie

    pozdro.....:/
    sry ale mnie troche uff wlasne zdanie rozumiem....ale pisanie takich niczym nie potwierdzonych sciem swiadcza ze jest to miesieczny gracz na konsolach ktory o nich nic nie wie
     
  16. ugly0ne

    ugly0ne Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2007
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Tak mnie rozbawiłeś, że aż poczyniłem pewien wysiłek i zaaranżowałem małą sesje fotograficzną :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tzn sorki pobiegłem do kumpla i prosiłem na kolanach żeby mi cyknął parę fotek bo jakiś internet tough guy się ze mnie śmieje ;)
    Wybacz ale nie umieszcze tu skanu mojego dowodu osobistego (btw. dowód osobisty masz coś takiego?)

    Wracając do tematu. Pisanie na forum polega na wzbogacaniu jego treści więc uzywaj argumentacji w swoich postach. Zdrowej argumentacji a nie typu "Nie bo nie!" "Nie bo jestes gupek i słuchasz disco polo!"
     
  17. DateX

    DateX Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2008
    Posty:
    49
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Uspokoić mi tu się, co to za wojna, słuchaj niewiem co ten kumpel ma za Xboxa ale słuchaj jaki ma napęd w Xie? Gra pirat czy oryginał, jeśli pirat to jaka płyta, z jaką prędkością została nagrana?? Ja mam Mass Effect i umnie działa normalnie zero zwisów, może niech kumpel od czasu do czasu normalnie nagra i wyczyści sobie konsolkę od środka a będzie ok.
     
  18. incubus

    incubus V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2008
    Posty:
    629
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Ruda Śląska
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Wracajac do awaryjności 16% uwalonych 360 to wariant niestety optymistyczny realny to okolo 30 albo i tyci wiecej.Nadzieja na poprawe nadzeszła z falconem :).Co do klatkujacych gier albo masz ustawiona zbyt wolna predkosc odczytu albo palisz na jakims syfie no i ostatnja mozliwosc zdechł Ci laserek(bardzo prawdopodobne jesli to samsung).
     
  19. cux

    cux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2008
    Posty:
    558
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: zakup 360 zaczynam wątpić

    Wiesz, mi tez niektore gry momentami chrupią,ale tylko przez jakies 2-3 sekundy maksymalnie (i to bardzo zadko, a nie co 10 minut), takze w niczym to nie przeszkadza. U konkurencji doznasz tego samego (PS3), takze bzdurny argument. W poprzedniej generacji gry momentami tez klatkowaly (PS2 czy grajkostka). Druga sprawa, skoro jakos bardzo ci chrupie-za pewne wina plyty ,badz flasha (sa dostepne rozne predkosci napedu od x4 po x12). Jesli masz ktorys z nizszych to sie nie dziw, ja mam x8 (chodzi ciszej niz oryginalny x12) i moze loadingi trwaja z 2 sekundy dluzej, ale praktycznie nie odczuwam klatkowania.
     
Wczytywanie...

Poleć forum