1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zakup gier w US

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez pwL, Kwiecień 1, 2015.

1. pwL

pwL Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Witam ponownie, czytam forum jednak temat jest zamknięty jako jestem nowy w świecie konsol pisze tutaj :) Chciałbym zakupić gta 5 szukam jak najtańszej opcji czytałem, że sporo osób zmienia region oraz dane i ściąga taniej, teraz pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest różnica w cenie w PL a np US czy jakimś innym tanim kraju gdzie najbardziej opłaca się kupować gierke ? W jaki sposób zmienić wszystkie dane na US, poprzez strone xbox.com czy poprzez konsole ? korzystacie z jakiejś strony z danymi na dany kraj z miejscem zamieszkania oraz imieniem i nazwiskiem ? Oraz gdzie kupić taniej zdrapkę czy jak to się nazywa aby doładować taniej kaskę na konsoli ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. -=SETH=-

-=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    مصر
    http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php
    Dane podajesz lewe, zgadzać się tylko musi Twoja karta kredytowa, ze zdrapek się nie opłaca bo za zdrapki wołają dużo. Kupuj bezpośrednio przez swoją kartę kredytową. na Xbox.com przez vpn.

4. maker3