1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zakup Xbox 360 jaki

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Orothus, Październik 20, 2014.

1. Orothus

Orothus Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam serdecznie.
    Na wstępie chciałem zaznaczyć, że z konsolami miałem tyle wspólnego co z wczorajszymi opadami deszczu... Więc nie znam się, nie wiem o co chodzi i co wybrać. Dlatego postanowiłem napisać tutaj.

Przymierzam się do zakupu Xbox 360 którego będę chciał później przerobić. Na co zwrócić uwagę przy zakupie konsoli, jaka to ma być wersja konsoli i co jest ważne dodatkowo przy zakupie, a ma wpływ na przeróbkę. Żeby się później nie okazało, że wybrałem zły sprzęt i osoba u której będę takiej przeróbki chciał dokonać policzy mnie za to 200zł ++

Dodatkowo osoby które, mają problem z tym co napisałem proszę o nie spinanie pośladów i zluzowanie bo tak jak nadmieniłem wcześniej nie mam zielonego pojęcia w tych sprawach.

2. Lotnik421 Xbox One

3. hubiwwe

hubiwwe Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Warszawa
    Kupuj wersje "Slim" lub "Slim E" najmniej awaryjne.

4. Orothus

Orothus Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ok wersja silmi, a co do daty produkcji. Czytałem, że najlepiej żeby było gdyby konsola była z 8.2011 to prawda? Jak to wygląda?

5. timeless