1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

zakup xboxa kinect co i jak?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez garfild209, Luty 21, 2013.

1. garfild209

garfild209 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam chciałbym kupić xboxa kinecta jestem zielony, co muszę wiedzieć żeby dobrego kupić na co zwrócić uwagę, gdzie najtaniej czy może używanego ? proszę o rady dla początkującego

2. Lotnik421 Xbox One

3. ShiLLe

ShiLLe Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Najlepiej nowego, nigdy nie wiadomo co ktoś robił z tym wcześniej i co się z tym działo podczas transportu.
    Jeśli masz Xbox Slim kupujesz standardowego Kinecta, a jeśli posiadasz wersje starszą musisz dodatkowo zaopatrzyć się w zasilacz do Kinecta.
    Najlepiej na początku przeszukać allegro i zapoznać się z cenami w sieci, później ruszyć na pobliskie sklepy takie jak Media Markt czy Saturn, a może trafi się na jakąś promocje.

4. garfild209

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    aha - nie mam żadnego xboxa a możesz podać jakiegoś linka do pełnego zestawu takiego dobrego że wszystko już jest dla dwóch osób? a np są xboxy słabsze i mocniejsze czy wszystkie parametry są jednakowe?

5. torus

torus Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Radom