1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zakupiony klucz do GOLD nie działa. Co może być przyczyną?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez ricx1991, Czerwiec 26, 2016.

  1. ricx1991

    ricx1991 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2016
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Witam serdecznie.

    Zakupiłem dzisiaj kod do mojej konsoli xone na keye.pl dokładnie ten https://www.keye.pl/games/product/id/89/SXBOX-Live-Gold-3-Miesiące-PL/EU/US
    Kod dostałem na maila. Wpisuje go w konsolę i wyskakuje komunikat "Użyj kodu ponownie, nie udało nam się znaleźć wpisanego kodu. Sprawdź kod i spróbuj wpisać go ponownie"

    Powtórzyłem czynność i nadal to samo, zresetowałem także konsolę i znów ten błąd. Wpisywałem go również przesz www i rezultat taki sam. Dodatkowo zauważyłem na dole coś takiego:

    TSM4000
    79c788c5-7c40-49cb-9d1b-7539f88fba8f
    2016/06/26 - 12:47:11 UTC

    Ma ktoś może jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. bld

    bld XBOX MANIAK Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 14, 2013
    Posty:
    1462
    Polubienia:
    473
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Pisz na support do nich , dołącz screeny i wyślij.
     
  4. ricx1991

    ricx1991 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2016
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Dzięki za odpowiedź. Rozmawiałem z konsultantem i okazało się że zły kod sprzedali i należy go reklamować. Tak też zrobię. Pozdrawiam
     
Wczytywanie...

Poleć forum