1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zapisy do klanu COD 5: WW

Temat na forum 'Klany' rozpoczęty przez raforza, Listopad 25, 2008.

  1. raforza

    raforza Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 12, 2008
    Posty:
    58
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam.
    Wspólnie z kolegą uksz'em szukamy chętnych 4 osób do gry w jednym klanie COD 5. Nazwa klanu to ani. od animals :) hehe. Oczywyście nazwę możemy zmienić i wybrać wspólnie. Gramy prawie codziennie od ok 21.00 do 24.00 czasem dłużej. Każdy chętny może wpisać się w tym temacie lub dołączyć do naszej grupy wieczorkiem. Oczywiście porozumiewamy sie na prywatnym kanale grupy. Zapraszam
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    81
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Odp: Zapisy do klanu COD 5: WW

    Nie ten dział, przeniesione. A jeśli chodzi o ten klan to po co to i w jakim celu? :)
     
  4. raforza

    raforza Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 12, 2008
    Posty:
    58
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Zapisy do klanu COD 5: WW

    OK sorki.

    Tak for funn :). Na pewno będzie lepiej sie grało jak masz w drużynie 6 gosci którzy mówią w jednym języku :) A clan tag będzie fajnie wyglądał
     
  5. kamiKACe25

    kamiKACe25 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    z lona mamusi
    jak jest was dwuch to dolaczcie sie do nas SILEMCE KILLERS (-SK-)
     
  6. even ope PL

    even ope PL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    79
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Aberdeen
    KamiKACe25 Ciebie to wszędzie można znaleźć :)
     
Wczytywanie...

Poleć forum