1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zapowiedziano Dark Souls II na PlayStation 3, Xboksa 360 i PC

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez MrDraiger, Grudzień 8, 2012.

  1. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    [​IMG]

    Podczas imprezy Spike VGA firma Namco zapowiedziała Dark Souls II, czyli kontynuację jednego z najlepszych tytułów RPG ostatnich lat. Gra powstaje z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 oraz pecetach. Produkcją zajmuje się to samo studio, które stworzyło pierwowzór, czyli From Softwate. Ruszyła już oficjalna strona projektu, ale na razie nie ma niej żadnych konkretów.


    Wypuszczone do tej pory informacje są bardzo skromne. Wiemy, że gra pozwoli na wcielenie się w nowego bohatera i jej akcja toczyć się będzie w zupełnie innych lokacjach niż pierwowzór. Zmianie nie ulegnie natomiast bezwzględny poziom trudności, za który gracze tak bardzo pokochali pierwsze Dark Souls. Nie zabranie też efektownych starć z bossami. Znacznemu ulepszeniu ma ulec tryb wieloosobowy, choć na razie twórcy nie podzielili się żadnymi konkretami. Nie wiemy również, kiedy gra trafi do sprzedaży. Namco opublikowało za to pierwszy zwiastun:



    Warto zauważyć, że wersja pecetowa została zapowiedziana od razu z konsolowymi. Jak widać, duet Namco i From Software był zadowolony z wyników sprzedaży konwersji pierwszej części na PC. Mamy tylko nadzieję, że tym razem autorzy trochę więcej czasu poświęcą na odpowiednie dopasowanie swojej produkcji do potrzeb graczy komputerowych. Strona techniczna pecetowego Dark Souls pozostawiała niestety sporo do życzenia. Silnik generował grafikę jedynie w rozdzielczości 1024 x 720, liczba klatek na sekundę ograniczona była do 30, a sterowanie myszką sprawiało często niemałe kłopoty.
    Grę uratowała oddana społeczność fanowska. Stworzone przez nią modyfikacje poprawiły każdy z wymienionych problemów, dzięki czemu pecetowe Dark Souls prezentuje się obecnie nieporównywalnie lepiej niż w dniu premiery. Pozostaje mieć nadzieję, że w przypadku drugiej części taka interwencja samych graczy nie będzie już konieczna. Twórcy przyznają, że głównym powodem niedociągnięć technicznych było małe doświadczenie zespołu w produkcji tytułów na PC. Przy drugim podejściu rezultaty powinny być już zatem znacznie lepsze.

    Źródło: Gry-Online.pl

    Świetny news z rana. Po bardzo dobrym Dark Souls na pewno kupię kontynuację. Najbardziej niegościnny świat w grach RPG powraca! :D
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. patryknow12345

    patryknow12345 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2012
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  4. Wincent

    Wincent Banned Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 25, 2010
    Posty:
    132
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Czekam z niecierpliwoscia ^^
     
  5. scorpion22

    scorpion22 Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 4, 2011
    Posty:
    442
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Mam nadzieję, że druga część będzie miała do zaoferowania coś więcej niż tylko wysoki poziom trudności, który w jedynce wynikał raczej z niedoróbek niż z woli autorów. Mam tu na myśli chaotyczność,brak jakiejkolwiek fabuły, brzydką grafikę a co do niedoróbek : sterowanie było po prostu beznadziejne, w trakcie walki np. na moście postać sama wielokrotnie mi wskakiwała w przepaść a wrogowie byli po prostu o wiele za mocni, ja nie widzę przyjemności w przechodzeniu 1000 razy tego samego fragmentu bo umiejętności przeciwników są nieodpowiednio zbalansowane :/ takie jest moje zdanie.
     
  6. Hextor

    Hextor V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    4297
    Polubienia:
    144
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Jak dwójka ma być tak samo beznadziejnie zrobiona na PC jak jedynka to niech lepiej nie wydają tego.
     
  7. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Widać, że nie zaznałeś magii tego tytułu ;)
     
  8. scorpion22

    scorpion22 Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 4, 2011
    Posty:
    442
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Właśnie niestety zaznałem...Ta gra mnie po prostu irytowała, jak odchodziłem od konsoli po 2h grania to byłem po prostu zły i miałem ochotę rzucić padem w ścianę z całej siły ;D Nie sprawiała mi żadnej przyjemności, moje granie polegało na tym, że pierwsze 10 śmierci to odkrywanie taktyki i położenia wroga i potem próby jako takiego opanowania sytuacji. Miałem nadzieję że fabuła jakoś się rozwinie i grałem w Undead Burg i Undead Parish (nie pamiętam dokładnie nazwy, był to zamek gdzie kręciły się umarlaki, była tam walka z Taurus Demonem, taką pancerną świnią i w piwnicach był taki demon z długim kijem i gdzieś było przejście do takiego ogrodu gdzie byli wielcy,powolni rycerze i coś w rodzaju entów) ale niestety nie rozumiałem dlaczego ja tam właściwie jestem i jaki sens ma moja podróż. Dla mnie dobre rpg to skyrim,wiedźmin,gothic itp. Lubię jak bohater ma jakiś motyw, występują wyraziste postacie a ja mam duże możliwości interakcyjne z otoczeniem, niestety w dark souls tego nie zaznałem :)
     
  9. Lusus

    Lusus Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 21, 2010
    Posty:
    361
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    To, że fabuła nie jest podana na tacy jak w praktycznie każdej innej grze to nie znaczy, że jej nie ma. Polecam :Dark Souls Plot Summary: The Tits are a Lie (spoilers) - YouTube

    Co do Dark Souls II. Wszystko super ale... Zmienił się główny dyrektor odpowiadający za grę. Już zapowiedział, że chce zrobić grę bardziej przystępną dla większej liczby graczy.
    Jeżeli z serii, która praktycznie w każdym elemencie była o 180 stopni inna od typowego RPG zrobią kolejny klon Elder Scrolls z questami typu "idz zabij 5 wilków i zbierz 10 grzybów to dostaniesz nagrodę", to będzie chyba największy fail tej generacji.
     
  10. TrueUser

    TrueUser Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 7, 2010
    Posty:
    242
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Ostrów Wlkp.
    Dokładnie. Chciałbym, żeby to była jedynka w drugiej odsłonie, a nie klasyczne erpegie. Niech się czuje zło płynące z ekranu, czy to przez niedoróbki, czy na życzenie programisty. Czekam na ten tytuł z niecierpliwością.
     
    1 osoba to lubi.
  11. mrowa522

    mrowa522 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 14, 2012
    Posty:
    370
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Częstochowa
    Powiem tak, gra jest kierowana do określonej grupy graczy do której Ty najwyraźniej nie należysz ;) Nie mówię, że to źle - każdy ma swój gust. W DS fabuła nie była przedstawiana wydarzeniami a trzeba się było trochę wysilić i poczytać opisy przedmiotów, lokacji z których wszystko można było wywnioskować.

    Co do DS2, mają już doświadczenie w robieniu takich gier więc jestem raczej spokojny o jej poziom. Ciekawi mnie jak będzie wyglądał ulepszony mutliplayer.
     
Wczytywanie...

Poleć forum