1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zapowiedziano Destiny – pierwszą część nowej marki studia Bungie

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez MrDraiger, Luty 18, 2013.

  1. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    [​IMG]
    Wizja przyszłości według studia Bungie nie jest zbyt optymistyczna

    Studio Bungie odkryło karty, zapowiadając oficjalnie Destiny – pierwszą odsłonę nowej długoletniej marki, po której oczekuje się sukcesu nie mniejszego niż w przypadku serii Halo. W jaki sposób jej autorzy zamierzają to osiągnąć?

    [​IMG]
    Ostatnie Miasto na Ziemi nie będzie wolne od ataków


    Destiny połączy ze sobą gatunki FPS i MMO. Gra opisywana jest jako „pierwszoosobowa strzelanina ze wspólnym światem”, ale wykraczać ma poza ramy typowego MMOFPS-a (choć z braku lepszego określenia, można ją tak nazywać). Bungie chce, aby Destiny opierało się na współpracy i interakcji z graczami. Samotne wilki będą mogły podróżować w pojedynkę, ale rozgrywka promować ma kooperację. Wyglądać to ma mniej więcej w ten sposób: podróżując samotnie lub w niewielkiej grupie napotkamy graczy, którzy mogą nam pomóc w opresji, a gra automatycznie przydzieli ich do naszej drużyny. Po skończonej walce zdecydujemy, czy ruszyć dalej w powiększonym składzie, czy grzecznie się pożegnać. Oznacza to, że do zabawy wymagane będzie stałe połączenie z Internetem. W grze znajdzie się również miejsce dla PvP, ale zanim będziemy mogli złoić skórę jakiemuś nieopierzonemu noobowi, wszyscy zainteresowani muszą wyrazić na to zgodę. Działa to w dwie strony – o wiele przyjemniej się gra, mając pewność, że nikt nie strzeli nam w plecy przy pierwszej okazji.

    Zarysy fabyły Destiny już znamy, ale przypomnijmy je sobie pokrótce. Historia zabierze nas siedem wieków w przyszłość. Mówiąc, że ludzkość nie radzi sobie wówczas najlepiej byłoby nieporozumieniem – nasza cywilizacja niemal przestała istnieć, a ostatnie zamieszkałe miasto zawdzięcza swoje istnienie tajemniczemu statkowi obcych, zawieszonemu nad powierzchnią Ziemi. Legenda głosi, że Złota Era skończyła się, gdy jakiś nieznany wróg zdziesiątkował populację ludzi i jedynie interwencja Podróżnika (Traveler), czyli unoszącego się nad miastem kulistego kolosa, zapobiegła wpisaniu ludzkości na listę wymarłych gatunków. Ocaleni ponownie zabierają się za eksplorację rodzinnej planety, jak i pozostałych ciał niebieskich Układu Słonecznego. Niestety, przy okazji odkrywają wrogie formy życia, starające się dokończyć dzieła zniszczenia.

    [​IMG]
    Titan, Hunter i Warlock, czyli grywalne trio


    Do akcji ruszymy w skórze wojownika ludzkości, wspieranego przez specjalne moce, zapewniane przez zawieszony nad Ostatnim Miastem na Ziemi obcy statek, zwany Podróżnikiem (Traveler). W grze pojawi się podział na klasy: Titan to typowy twardziel z wielkimi giwerami na podorędziu, Hunter specjalizować ma się w obsłudze karabinów snajperskich i w dyskretnym podejściu do napotykanych problemów (czytaj: potworów), natomiast Warlock będzie wspierał towarzyszy „magią”.

    Świat gry nie ograniczy się do postapokaliptycznej Ziemi – będziemy mogli swobodnie podróżować po Drodze Mlecznej, odwiedzając m.in. Księżyc, Marsa, Wenus itd. Do dyspozycji otrzymamy własny statek kosmiczny, choć na razie nie sprecyzowano czy podróże międzyplanetarne będą odbywały się w formie przerywników filmowych, czy też własnoręcznie chwycimy za stery. Na swojej drodze napotkamy pozaziemskie stwory, które bynajmniej nie będą przyjaźnie nastawione. Do nieprzyjemniaczków należeć mają między innymi insektoidalna rasa Fallen, podróżujące w czasie roboty zwane Vex, nosorożcopodobny Cabal oraz lokalna odmiana zombie.

    Grze towarzyszyć ma aplikacja na urządzenia przenośne. Do jej zadań należało będzie informowanie graczy o nowych zadaniach oraz o tym, czy nasi znajomi nie planują jakiegoś rajdu. Ponoć umożliwi ona także wspieranie kumpli na odległość, ale na razie nie zdradzono jak miałoby to wyglądać.


    [​IMG]
    Vex - robot będący w stanie podróżować w czasie


    Destiny powstaje w oparciu o nowy autorski silnik graficzny, przygotowany przede wszystkim na potrzeby konsol następnej generacji. Na zamieszczonym poniżej filmie zaprezentowano jak wygląda gra na wczesnym etapie produkcji. Nie zaniedbano również oprawy dźwiękowej. Muzyka do Destiny skomponowana została przez weteranów Halo – Marty’ego O’Donnella i Mike’a Salvatori, przy współudziale byłego członka grupy The Beatles – Paula McCartney’a.

    Pierwsza część nowej marki początkowo pojawić się miała jeszcze tej jesieni, ale wydawca gry, firma Activision, powiedział niedawno, że nie spodziewa się w tym roku żadnej produkcji od Bungie. Destiny ukaże się na Xboksie 360 i PlayStation 3, a kolejne odsłony trafią na konsole nowej generacji i (podobno) na PC. Wciąż niejasna jest kwestia pecetowego wydania tytułu – choć sami twórcy nazywają go produkcją konsolową, Pete Parsons, dyrektor ds. operacyjnych w Bungie, zapytany o to, czy Destiny trafi na blaszaki, zdradził, że studio bardzo chciałoby zobaczyć grę na PC i nie jest wykluczone, że tak się stanie. Pytanie, co na to Activision?

    [​IMG]
    Zabawa nie będzie ograniczona do powierzchni Ziemi

    Pojawił się pierwszy film z kulisów produkcji Destiny. Prócz komentarza twórców zawiera on sceny z wczesnej wersji gry.



    Źródło: Gry-Online.pl
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
    1 osoba to lubi.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Wszystko co od Bungie, jest co najmniej bardzo dobre. Oby Activision nie wpychało swojego nosa tam gdzie nie trzeba, Bungie niech się skupi na dopieszczeniu produkcji i potem dawać mi tę grę!

    (Offtopic: Pamiętam jak któryś się tu wymądrzał i pisał bzdury typu "MMO na Xboxa - Nie ma szans" - Tjaa...)
     
    1 osoba to lubi.
  4. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Fajnie, że w ogóle ta marka jest planem dziesięcioletnim, z jednej strony to dobrze, że funduje ją Activison, o braku pieniędzy nie ma co mówić i jeżeli plan zakłada, że przez 10 lat będą wychodziły kolejne części Destiny to coś w sam raz pod gust Acti-Blizz, więc powinni dać developerom wolną rękę i nie wtryniać się w ich wizje i pomysły, wtedy dostalibyśmy wspaniały produkt, ale to tylko gdybanie. Mnie bardzo urzekły artworki, w takich momentach nie rozumiem, dlaczego gry są często w FPP, przecież ten design postaci taki oryginalny i świetny, a i tak będziemy widzieć tylko ręce :/
     
Wczytywanie...

Poleć forum