1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zart...

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez princess_arabella, Styczeń 15, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. princess_arabella

princess_arabella Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Mam do was pytanie jestem zupelnym laikiem nic nie wiem na temat tej konsoli.. ( zreszta na zadnej temat nic nie wiem) Mialam dylemat co kupic PLS3 czy xboxa 360 ,grafika naprawde piekna podlaczylam przewodem HDMI,chodzi glosno jak traktor to jakas masakra...czy to normalne..? Ale najlepsze jest z tylu konsoli ...moze mi ktos wytlumaczyc jak mam podlaczyc kabel hdmi razem z tym kablem co jest odrazu pod hdmi takie niby euro wejscie ,czy to jakis zart jak wkladam kabel hdmi to tamtego juz nie moge albo na odw... kupilam Arcade xboxa ..Ludzie prosze poradzcie bo zaczynam sie lamac zeby to wyminic na PLS3 a to drugie tyle kasy...jak mam podlaczyc tego xboxa do wiezy do kina domowego skoro albo hdmi albo ten drugi przewod ,dwoch naraz sie nie da...

2. Lotnik421 Xbox One

3. Qunik93

Qunik93 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Górny Śląsk
    Przecież HDMI jest po to żeby mieć 1 kabel od wizji i dźwięki.
    1 wtyczkę podpinasz pod konsolę a drugą pod TV ( mówię o kablu hdmi)

4. Monny

Monny Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  5. volt222