1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zastanawiacie się, ile zarabiają twórcy gier w Stanach Zjednoczonych?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 23, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    To już nie musicie, ponieważ serwis Gamastru podzielił się z nami raportem, który w dokładny sposób przedstawia zarobki deweloperów ze Stanów Zjednoczonych. Jak zawsze najlepiej trafić do kadry zarządzającej, ale również dźwiękowcy nie powinni narzekać.

    Ten raport w naprawdę świetny sposób pokazuje sytuację w branży. Jak zawsze najlepiej zarabiają menadżerowie, którzy pilnują projektów, ale dla mnie dość dużym zaskoczeniem jest drugie miejsce – dźwiękowcy mogą pochwalić się niewiele mniejszymi przychodami. Najlepiej opłacaną trójkę zamykają programiści i inżynierowie.
    • Kierownictwo – 101,572 dolarów rocznie
    • Dźwiękowcy – 95,682 dolarów rocznie
    • Programiści i inżynierowie – 93,251 dolarów rocznie
    • Producenci – 82,286 dolarów rocznie
    • Animatorzy i graficy – 74,349 dolarów rocznie
    • Projektanci – 73,864 dolarów rocznie
    • Testerzy – 54,833 dolarów rocznie


    W zasadzie nawet testerzy, którzy zajmują ostatnie miejsce w rankingu nie powinni narzekać – pracownicy na tym stanowisku średnio zarabiają około 4500$ miesięcznie i wydaje mi się, że z takiej pensji można spokojnie żyć.

    Tak prezentują się ciekawostki, które znajdziecie w raporcie:
    • Pensje twórców gier w Stanach Zjednoczonych spadły względem poprzedniego roku o 2% (83,060$ z 84,337$)
    • 14% ankietowanych zostało zwolnionych w ciągu roku (2% więcej niż w 2012 roku)
    • 60% ankietowanych otrzymało podwyżki
    • 45% ankietowanych uważa, że branża gier „to nadal świetne miejsce do pracy”
    • 40% ankietowanych jest zadowolonych ze swojej kariery
    • 13% ankietowanych jest niezadowolona ze swojej kariery


    Zachęcamy do zapoznania się z całym raportem (klik). ​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Punisher

    Punisher Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2010
    Posty:
    428
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Chełm, Poland
    Minimalna płaca - 14 000 zł - nieźle,co miesiąc powinien taki odłyżyc z 10k. A co jak studio nie robi akurat żadnej gry?
     
  4. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5429
    Polubienia:
    1680
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    hahaha :D
    I zarabiając tyle to się rozumie granie na oryginałach.. wyjazdy na wakacje.. i ogólnie dogodny styl życia nie martwiąc się "iż wydam za dużo i w razie "w" jak coś wyskoczy będzie klapa".
    Wtedy wchodzi się do sklepu kupuje to co jest potrzebne i nara :D nie patrząc się nawet ile to kosztuje.. czy nie za drogo.. czy nie lepiej pójść do sklepu na końcu miasta bo tam "taniej" :D
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  5. Quertin

    Quertin Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2013
    Posty:
    380
    Polubienia:
    33
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Zagorzyce(Rzeszów)
    Jak w Polsce by się znalazło pracę z miesięcznym wynagrodzeniem 3-4k(nie na budowie) to by było szczęście i radocha.. Tudzież tam za granie w gry i raportowanie o błędach dostaje się blisko 4 razy tyle... To się nazywa życie!
     
  6. jaszczurka23

    jaszczurka23 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 31, 2011
    Posty:
    619
    Polubienia:
    83
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    człowiek to taka istota iż gdyby zarabiał więcej to i tak zawsze chce mieć więcej niż ma dostosowuje się do wyższych warunków nawet jeśli mu starcza to na dogodne życie bywa też i odwrotnie ,my też jestesmy testerami gier i sprzętu i wciąż dopłacamy do interesu...gdzie tu sens i logika ?
     
    1 osoba to lubi.
  7. miaucoon

    miaucoon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2014
    Posty:
    106
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Samo się nie znajdzie, samemu to można jedynie narzekać. Trzeba się uczyć i to nie byle czego, tylko rozważyć czego najlepiej, z czego będzie kasa, albo mieć pomysł na własny biznes i to robić.

    Usiąść i płakać to nie sztuka ;)
     
  8. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3486
    Polubienia:
    1243
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Nie zgodzę sie z tym, nie wykształcenie a znajomości się liczą a jak będziesz miał znajomości to i kasę a jak kasę to się papierki same znajdą (kupią).


    <><><<><><>
    Beta Testerzy zarabiają rocznie 54,833 dolarów a wy kupujecie dostęp do gier beta, gdzie w tym logika ?
     
  9. miaucoon

    miaucoon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2014
    Posty:
    106
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Znajomości mogą, ale nie muszą pomóc. Jak się będzie czekało na znajomości, to się będzie płakać. Każdy chciałby dostać, mieć, zarobić, ale się nie narobić.
    Nie tędy droga.
     
Wczytywanie...

Poleć forum