1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zawieszanie się konsoli na płytach - co może być powodem?

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez mini21, Luty 20, 2014.

  1. mini21

    mini21 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 25, 2013
    Posty:
    74
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Warszawa
    Witam.
    Od kilku dni zauważyłem u siebie pewien problem.
    Otóż moja konsola od czasu do czasu zawiesza się, gdy gram w jakiś tytuł z płyty.
    Grę "instaluje" na dysku, odpalam i po jakimś czasie potrafi się zawiesić.
    Konsola nie ruszana, bez żadnych modyfikacji.
    Z początku winiłem płytę, że może zbyt mocno zjechana, ale po włożeniu innej, prawie nowej stało się to samo.
    Konsolka ma może 3 lata, ale była dość mało użytkowana.

    Czy ktoś miał podobne przypadłości?
    Winny jest laser, czy może problem tkwi gdzieś głębiej?

    Z góry dziękuje.
    Pozdr.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1064
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Dysk twardy lub plyta główna

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalk 4
     
  4. mini21

    mini21 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 25, 2013
    Posty:
    74
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Warszawa
    Gry z dysku (ściągnięte z XBL) działają bez zarzutu, nic się nie zacina, stąd moje wątpliwości.
    Stawiałbym na laser, tylko nie wiem, jak to sprawdzić...
     
  5. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1064
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Jedynie przez wymianę, można sprawdzić.

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalk 4
     
  6. mini21

    mini21 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 25, 2013
    Posty:
    74
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Warszawa
    A ile w przybliżeniu może kosztować wymiana lasera?
    Konsola była bardzo mało eksploatowana (w sumie przez ostatnie pół roku praktycznie nie używana), stąd moje zdziwienie.
    Gwarancja (bardzo krótka jak na standardy) już się skończyła, bo kosnolę kupiłem jak dobrze pamiętam w grudniu 2012 roku.
    Zostaje ewentualnie niezgodność towaru, ale nie wiem czy to przejdzie.
     
  7. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1064
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Okolo 100zl

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalk 4
     
  8. mini21

    mini21 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 25, 2013
    Posty:
    74
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Warszawa
    A czy taką "usterkę" można podpiąć pod "Niezgodność Towaru z umową"?
    Trochę się spóźniłem, bo konsolę zakupiłem w grudniu 2012, a że producent daje (chyba) rok gwarancji, jest już po ptokach, ale może udałoby się zdziałać coś u sprzedawcy?
     
  9. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Według naszego prawa (o ile się nie mylę) jest 24mc. gwarancji (o ile posiadasz paragon zakupu).
    Oddaj do sklepu i niech się martwią.
     
  10. Talibrr

    Talibrr Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 5, 2013
    Posty:
    401
    Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    28
  11. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    A czasem przy SLIM'ach MS nie zrobił 12mc gwarancji ?
    Może się mylę ale coś mi się tak obiło o uszy że jednak 12mc.
    Ale znów jeśli ma paragon zakupu ze sklepu to bez problemu może reklamować konsole bezpośrednio w sklepie w którym ją zakupił i tam już obowiązuje 24mc gwarancji.
     
  12. Talibrr

    Talibrr Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 5, 2013
    Posty:
    401
    Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Jeśli nie jest wyszczególniony model konsoli odnośnie gwarancji to zakładam, że okres 24 miesięcy obowiązuje dla wszystkich. Najlepiej to napisać albo zadzwonić do M$ aby się upewnić w 100%

    Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
     
  13. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1064
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Według gwarqncji microsoft. Konsole maja 12 miesiecy gwarancji, akcesoria 6 miesiecy, rrod 36. W praktyce wyglada to lepiej. W sklepach nie ma dwóch lat gwarancji na wszystko... jest nie zgodność towaru z umową, to zupełnie inna rzecz. Podsumowując rejestruj konsole online wysylaj do Microsoftu

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalk 4
     
  14. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
  15. Talibrr

    Talibrr Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 5, 2013
    Posty:
    401
    Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Dzięki za poprawienie. Dobrze wiedzieć :p

    Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
     
  16. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    A to jednak dobrze mi się o uszy obiło że mają 12mc. gwarancji w serwisie MS.
    AKIR a czemu twierdzisz że w sklepach nie ma 24mc. gwarancji ? - skoro wg. Polskiego prawa na wszystko powinno być 24mc. gwarancji (o ile oczywiście posiadasz paragon zakupu z Polskiego sklepu) ?
     
  17. mini21

    mini21 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 25, 2013
    Posty:
    74
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Warszawa
    Bo sklep nie daje gwarancji, tylko producent. W sklepie można powołać się na niezgodność towaru z opisem, ale to trochę bardziej złożona kwestia.

    Wysłane z mojego GT-N7105
     
  18. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Nie, 24 miesiące masz na niezgodność towaru z umową.

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
     
  19. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12069
    Polubienia:
    1064
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Zle napisalem chodzilo mi tez o 3 miesiace na akcesoria, jakoś odruchowo ; ). Niezgodność towaru z umową łatwo odrzucić. Upartego klienta czeka droga sądowa, oraz udowodnienie swojej racji w sadzie, ze produkt posiadal wadę fabryczna od początku. Wiec jesli cos uszkodzilo, zuzylo w czasie uzytkowania nie ma możliwości "reklamowania" na niezgodność towaru z umową.

    Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalk 4
     
  20. mini21

    mini21 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 25, 2013
    Posty:
    74
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Warszawa
    Dokładnie, jak napisał przedmówca, po 6 miesiącach to konsument musi udowodnić, że wada była od początku.

    Wysłane z mojego GT-N7105
     
  21. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Więc w zasadzie jeden ch....j bo kiedyś był punkt że jak konsument zauważy usterkę to musi w przeciągu 2tyg. ją zgłosić gdyż nie zgłoszenie wady może powodować większa usterkę lub inne usterki - czy jakoś tak.
    Więc powiedzenie po roku używania że np. konsola miała jakąś wadę od początku mija się z celem....
     
Wczytywanie...

Poleć forum