1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zczytywanie klucze

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Pindoll, Październik 12, 2011.

1. Pindoll

Pindoll Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam !

Na początku chciałbym napisać, że jestem kompletnym laikiem w sprawie przerabiania xbox-a więc proszę o wyrozumiałość.
    Jest to moja pierwsza próba zczytania klucza, otóż posiadam xbox 360 Jasper arcade, z napędem takim jak widać na zdjęciu 3 ( 83850C ).
    Xbox jakieś 2 lata temu był przerabiany, niestety nie wiem jaki flash był wgrany, jedynie co wiem to to że napęd był przerabiany programowo, żadnej ingerencji fizycznej nie było ( dodatkowo dash jaki na nim był to 12625). Do tej pory wszystkie gry chodziły bez problemu no ale... z pojawieniem się gier zabezpieczonych XGD3 postanowiłem samodzielnie wgrać lt 2.0. Czytając forum stwierdziłem że bez problemu dam rade . Początkowo wgrałem nowszego dasha ( wersje 13599 ), oczywiście cofnęło mi flasha ( jak do tej pory wszystko OK ).