Witam wszystkich forumowiczów.
Na wstępie chciałbym poinformować o tym, że posiadam już małe doświadczenie z RGH na konsolach XBOX:
- Xenon - RGH - Wyciągnięcie klucza napędu,
- Zepher - RGH - Wyciągnięcie klucza napędu,
-Falcon - RGH / RGH2 - kilkanaście sztuk, konsole ładnie pracują po dzień dzisiejszy, przy RGH2 czasy do 2 min,
- Trinity - RGH - 2 szt, konsole szybko startują,
Pracę zawsze wykonuję starannie i czysto. Punkty - połączenia lutownicze wykonywane prawidłowo (b. duże doświadczenie z lutowaniem punktów nawet mniejszych niż te w konsolach)
Jednakże trafiła do mnie bardzo oporna konsola na płycie Zephyr z dash'em 15574
NAND INFO:
W konsoli potrzebuję tylko wyciągnąć klucz napędu, także jednorazowe odpalenie XELL'a wystarczy.... i z nim właśnie jest problem.
Najpierw montowałem do konsoli chip CR R:C (na wsadach C oraz D), do NAND'u dograłem plik commom/ECC/ZEPHYR.ecc (ten podobno jest odpowiednio przygotowany pod wyższe dashboardy i RGH2), w torze sygnału CPU RST wykorzystywałem zarówno przewód zwykły jak i ekranowany 50ohm, dokładałem rezystory i kondensatory (wszystkie kombinacje rozpisywane na kartce), uwzględniając 10ohm, 1k ohm, 2k ohm, 3,3k ohm oraz 47pF, 470pF, 560pF. Zajęło mi to tydzień czasu i nic... Dioda DBG mrugała i mrugała i mrugała, nawet po 20 godzin....
Z racji tej, że do osób, które szybko się poddają nie należę postanowiłem zakupić CR3 Lite, i tu po montażu do konsoli (wsad C) przy pewnych konfiguracjach przełączników zauważyłem pewne postępy, otóż dioda DBG przestaje mrugać (nieraz po 30s, nieraz po 5 min), czyli tak jakby chip trafił w takt procesora, jednakże brak boot'a z XELL'em. Wentylatory wtedy zwalniają i pracują wolniej.
Oczywiście dodam, że przekopałem już wszystkie wątki na forach i wiem, że z Zephyrami jest owy problem. Czy w moim przypadku robięcoś źle, skoro DBG przestaje mrugać a XELL'a wciąż brak ? Czy zostaje mi już tylko CR3 PRO bez 100% pewności, że się uda?
Dodam jeszcze, że gdy DBG przestanie mrugać, następnie konsolę wyłączę i po chwili włącze, wtedy nie mruga wcale. Żeby znów chib próbował "wbić" się w procesor muszę konsolę odłączyć od zasilania i podłączyć ponownie.
Może plik ecc jest nieodpowiedni ?
Z góry dziękuję za wszystkie sugestię.
Pozdrawiam
Na wstępie chciałbym poinformować o tym, że posiadam już małe doświadczenie z RGH na konsolach XBOX:
- Xenon - RGH - Wyciągnięcie klucza napędu,
- Zepher - RGH - Wyciągnięcie klucza napędu,
-Falcon - RGH / RGH2 - kilkanaście sztuk, konsole ładnie pracują po dzień dzisiejszy, przy RGH2 czasy do 2 min,
- Trinity - RGH - 2 szt, konsole szybko startują,
Pracę zawsze wykonuję starannie i czysto. Punkty - połączenia lutownicze wykonywane prawidłowo (b. duże doświadczenie z lutowaniem punktów nawet mniejszych niż te w konsolach)
Jednakże trafiła do mnie bardzo oporna konsola na płycie Zephyr z dash'em 15574
NAND INFO:
W konsoli potrzebuję tylko wyciągnąć klucz napędu, także jednorazowe odpalenie XELL'a wystarczy.... i z nim właśnie jest problem.
Najpierw montowałem do konsoli chip CR R:C (na wsadach C oraz D), do NAND'u dograłem plik commom/ECC/ZEPHYR.ecc (ten podobno jest odpowiednio przygotowany pod wyższe dashboardy i RGH2), w torze sygnału CPU RST wykorzystywałem zarówno przewód zwykły jak i ekranowany 50ohm, dokładałem rezystory i kondensatory (wszystkie kombinacje rozpisywane na kartce), uwzględniając 10ohm, 1k ohm, 2k ohm, 3,3k ohm oraz 47pF, 470pF, 560pF. Zajęło mi to tydzień czasu i nic... Dioda DBG mrugała i mrugała i mrugała, nawet po 20 godzin....
Z racji tej, że do osób, które szybko się poddają nie należę postanowiłem zakupić CR3 Lite, i tu po montażu do konsoli (wsad C) przy pewnych konfiguracjach przełączników zauważyłem pewne postępy, otóż dioda DBG przestaje mrugać (nieraz po 30s, nieraz po 5 min), czyli tak jakby chip trafił w takt procesora, jednakże brak boot'a z XELL'em. Wentylatory wtedy zwalniają i pracują wolniej.
Oczywiście dodam, że przekopałem już wszystkie wątki na forach i wiem, że z Zephyrami jest owy problem. Czy w moim przypadku robięcoś źle, skoro DBG przestaje mrugać a XELL'a wciąż brak ? Czy zostaje mi już tylko CR3 PRO bez 100% pewności, że się uda?
Dodam jeszcze, że gdy DBG przestanie mrugać, następnie konsolę wyłączę i po chwili włącze, wtedy nie mruga wcale. Żeby znów chib próbował "wbić" się w procesor muszę konsolę odłączyć od zasilania i podłączyć ponownie.
Może plik ecc jest nieodpowiedni ?
Z góry dziękuję za wszystkie sugestię.
Pozdrawiam