1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zepsuty xbox 360

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez swierszczu1, Maj 15, 2013.

  1. swierszczu1

    swierszczu1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 15, 2013
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam mam taki problem kupiłem XBOX 360 komplet HDMI + LT3.0 Gwarancja PROMOCJA (3211055908) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. wszystko mialo byc sprawne, przerobilem i nagralem gre UFC undisputed 3 po ok 1 min zazwyczaj jak jest ladowanie gry do walki sie zawiesza, to samo nagralem fight nighta tez sie zawiesza... moje pytanie jest takie...czy to na pewno wina xboxa, czy tez moze zle nagralem płyte? Gosciu tez numer zostawil ale nie aktywny jakas smieszna gwarancja rozruchowa 14 dni, która ustanowil przed wyslaniem zamiast mniej wiecej w czasie kiedy odbiore konsole napisalem dzis do niego na poczte moze odpisze gwarancje mam od 09.05 ale w jednym z myslnikow pisze "w przypadku ujawnienia usterki prosze odesłac uszkodzony przedmiot na adres z gwarancji załaczajac opis usterki i adres zwrotny- na gwarancji nie ma zadnego adresu. Moze to faktycznie nie jest wina xboxa, co radzicie?

    Z góry dziękuje.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. TigraTeam

    TigraTeam Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    4128
    Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
    Jak sie zwiesza masz artefakty??
     
  4. swierszczu1

    swierszczu1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 15, 2013
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Po prostu obraz sie zacina i stoi w miejscu, jakby zostalo zrobione zdjecie i nic dalej nie idzie caly czas stoi w miejscu i trzeba restartowac xboxa.
     
  5. CerberPL

    CerberPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 10, 2012
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    To zbliża się RROD.
     
  6. omega_pl

    omega_pl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 10, 2011
    Posty:
    269
    Polubienia:
    30
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    PRG
    Oddaj kolesiowi jako zepsuta i niech ci piniondze oddaje

    Wysłane z mojego ST23i za pomocą Tapatalk
    Piniondze... Piniondze? - DOG
     
  7. swierszczu1

    swierszczu1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 15, 2013
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    No wlasnie ale cwaniaczek, ma wylaczony tel i nie wiem czy po prostu mu wyslac na jego adres i zostawic jakas karteczke ze "zepsuty i niech oddaje pieniadze"? Z racji ze nie mam z nim zadnego kontaktu, a moze byc tak ze ja wysle i nie bedzie zadnego odzewu.
     
  8. TigraTeam

    TigraTeam Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    4128
    Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
    Ciężko będzie kase odzyskac,czytałeś komentarze :smile:
     
  9. swierszczu1

    swierszczu1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 15, 2013
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Które komentarze, dlaczego bedzie cieżko odzyskac siano?
     
  10. ad1

    ad1 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 6, 2011
    Posty:
    920
    Polubienia:
    147
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Śląsk
    Najpierw sie czyta forum, opinie, siega sie po rade a nie kupuje sie szrotu

    Wysłano z MT11i z użyciem Tapatalk
     
  11. omega_pl

    omega_pl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 10, 2011
    Posty:
    269
    Polubienia:
    30
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    PRG
    Popieram kolegów kupowanie szrotu za grosze, fajna sprawa konsolka za np. 300 zł a później płacz. Zresztą sama gwarancją 14 dni już może dawać do myślenia że konsola to grzaniec albo po wielokrotnych naprawach i że dłużej niż 14 dni nie pochodzi SAD STORY BRO:-(

    Wysłane z mojego ST23i za pomocą Tapatalk
     
  12. swierszczu1

    swierszczu1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 15, 2013
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dzieki za odpowiedz na pytanie...Zasugerowalem sie komentarzami tylko 1 negatyw, reszta uwaza ze konsole sprawne.
    A znacie przyczyne tego problemu....to wina lasera?
     
  13. orso

    orso Super Moderator Członek Załogi Super Moderator Pomocnik PSforum.pl

    Dołączył:
    Lipiec 26, 2009
    Posty:
    2723
    Polubienia:
    787
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Laser nie ma nic zupełnie wspólnego z takim zacinaniem konsoli. Jesli laser padnięty jest to wyskoczy komunikat o braku płyty lub że brudna. Podaj MFR DATE. Nie łudź się że taka konsola pochodzi dłużej niż kilka dni do max 2 tygodni.


    Jeśli masz pisemną gwarancję to odeślij kolesiowi niech kase zwróci lub da inną (pewnie w takim samym stanie technicznym).

    Oszczędzanie i kupowanie takich konsol zawsze kończy się w kiepski spsoób........ ( około 100 więcej i miałbyś coś działającego idealnie kupionego tu na forum )
     
  14. swierszczu1

    swierszczu1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 15, 2013
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Rozmawialem z rzecznikiem praw konsumenta, z tego co sie dowiedzialem to prawdopodobnie (Nie wiem do konca jak to wyglada) moge zwrócic zamowiony sprzet w ciagu 10 dni.

    Dzięki wszystkim za pomoc :)
     
  15. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Dałeś ciała brachu. Jak najszybciej mu ją odeślij i bierz z powrotem pieniądze. W ogóle nie zamieniaj jej na jakąś inną konsolę. Poszukaj Slima lub ewentualnie z fatów Jaspera. Nic innego nie kupuj.
     
    1 osoba to lubi.
  16. Seb93

    Seb93 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2011
    Posty:
    331
    Polubienia:
    92
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Warszawa
    bierz kase i szukaj jakiegos jaspera ja ze swoim nie miałem nigdy większych problemów a mam już z 6 lat i czasami ostro młuce na nim
     
    1 osoba to lubi.
  17. swierszczu1

    swierszczu1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 15, 2013
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ok dziękuje wszystkim za pomoc, udalo mi sie dogadac z gosciem i odsylam mu konsole, polecicie mi jakas konsole do 600zł jakis link czy cos?

    dziękowa.
     
  18. adamk4

    adamk4 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 8, 2011
    Posty:
    136
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Stalowa Wola
  19. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12087
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    600zl slim z 4gh 700zl z dyskiem 250gb zestaw pudelkowy

    Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2
     
  20. CSpec

    CSpec V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2011
    Posty:
    1586
    Polubienia:
    579
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    K-PAX
    Gość zrobił cie w wała i sprzedał odgrzewany złom. Standard.
    Ale przynajmniej zgodził się na zwrot.

    Nie oszczędzaj, kup sobie Slima tak jak akir napisał.
     
Wczytywanie...

Poleć forum