1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zielony kupuje swoją pierwszą konsole.

Temat na forum 'Co kupić?' rozpoczęty przez Escaper, Sierpień 12, 2014.

1. Escaper

Escaper Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Cześć wszystkim - tak jak w tytule jestem zielony w temacie konsol, kiedyś grywałem na PS1/PS2 ale nic poza tym.
    Otóż szukam X360 do sporadycznego grania w Forze czy też GTA V do 500-600ZŁ (może być używana).
    Chciałbym podczepiać sobie konsolkę do monitora w razie gdyby mi się znudziło pogrywanie na komputerze, czytałem że jest wiele edycji X360 i którą możecie mi z czystym sumieniem polecić? Jak w ogóle wypadają gry na konsolce? Wyglądają dobrze czy raczej beznadziejnie? Monitor ma 22 cale więc rozciągać obrazu nie będzie, jestem ciekaw jak wyglądają gry na żywo a niestety nie dysponuje taką opcją, więc fajnie by było jakby ktoś podrzucił jakiegoś screena który odwzorowywał by wygląd gry na X360. Kinecta nie potrzebuje, pada mam swojego. Warto w ogóle to kupić? :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1111
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Kup Xbox 360 slim..

Poszukaj na YT w hd gameplay'ów z gier...

4. Escaper

Escaper Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1