1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zmiana firmu na LT +

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Kyjonus, Styczeń 7, 2011.

1. Kyjonus

Kyjonus Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Oberschlesien
    Witam

Za pomocą tego tematu chcę zebrać wszystkie informacje w jednym miejscu i łopatologicznie opisać co jak i gdzie :D Oczywiście z Waszą pomocą bo ja jestem laik, tylko proszę nie pisać, że w takim razie lepiej to komuś zlecić:(

1 - Co jest potrzebne:
    - mamy już zmieniony firm ale jest w starszej wersji
    - konsola jest dziewicą :)
    2 - jak rozpoznać jaki napęd mamy w naszym Xsie
    http://xboxforum.pl/sprzet-f27/jak-sprawdzic-jaki-naped-posiadamy-w-konsoli-7157.html
    3 - zgodny kontroler SATA - co to oznacza ?
    4 - jak rozebrać konsolę
    http://instrukcja.pl/i/jak_otworzyc_xbox_360_instrukcja
    5 - LT + co się zmieniło i jakie są korzyści z posiadania nowego firmu
    6 - zagrożenia związane z przerobieniem konsoli
    5 - programy potrzebne do zmiany firmu i do dostosowania obrazów ISO
    6 - na czym najlepiej nagrywać (nagrywarki płyty)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Daniel1979

Daniel1979 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    SCI