Zmiany graficzne w Dragon Age 2

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Hextor

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Zbliżamy się coraz bliżej do zagrania w demo Dragon Age 2. Czy gra zaskoczy nas na polu wizualnym? Póki co nic na to nie wskazywało. Przyjrzyjmy się jednak najnowszym grafikom z gameplayu, w wysokiej rozdzielczości.









BioWare zmodyfikowało i usprawniło silnik graficzny wykorzystany przy produkcji pierwszej części Dragon Age. Firma postawiła na subtelne zmiany estetyczne - pastelową paletę barw, trochę inny design bohaterów. Zmiany nie są diametralne, na pewno też nie zadowolą graczy wyznających religię wysokiej jakości tekstur i doskonałej geometrii obiektów, którzy krzywili się na widok "Początku".

Jedną z najważniejszych modyfikacji wg deweloperów jest nowy system generowania oświetlenia, z bardziej realistycznymi cieniami, iluminacją tekstur i efektem refleksów w wodzie. Deweloper obiecuje też, że w Dragon Age 2 pojawią się znacznie większe lokacje, niż w części pierwszej. "Zapierające dech w piersi panoramy, dramatyczne niebo, ogólne poczucie wielkiej skali" - tak BioWare reklamuje swoją najnowszą produkcję na oficjalnej stronie.

Screeny w galerii pochodzą z wersji pecetowej (biblioteki Directx 9). BioWare zarzeka się jednak, że poziom graficzny w wersjach konsolowych będzie "niemal identyczny".

ŹrÓdŁo
 

bgszef

Banned
Jakies to takie "sterylne" i nienaturalne. Zobaczymy w praniu
 

Hextor

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Jakies to takie "sterylne" i nienaturalne. Zobaczymy w praniu
Jedynka też tak wygląda :p Moim zdaniem już Gothic 3 i 4 naturalniej wygląda ale Dragon Age ma dobry styl starych erpegów za co lubię tą serię ;)
 
Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Do góry Bottom