1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Znamy szczegóły modów do Fallout 4 - na konsolach nie stworzymy nowej zawartości

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 26, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Bethesda potwierdziła pełne wsparcie dla sceny moderskiej w Fallout 4. Niezbędne narzędzia trafią do graczy już na początku przyszłego roku, ale nie wszyscy stworzą nowe atrakcje.

    Twórcy zapowiedzieli, że z modów w Fallout 4 skorzystają gracze na wszystkich platformach. Od początku wiadomości dotyczące narzędzi były bardzo skromne i przedstawiciele Bethesdy niezbyt chętnie wypowiadali się na temat kreowania przez fanów serii nowych elementów.

    Milczenie przerwał Pete Hines, który wyjaśnił, że mody stworzymy wyłącznie na komputerach osobistych. W przypadku Xboksa One oraz PlayStation 4 otrzymamy możliwość wyłącznie korzystania ze stworzonych atrakcji.

    W tym przypadku fani na PC-tach zajmą się kreowaniem zawartości, następnie wrzucą pliki przez portal Bethesda.net, a w ostatecznym rozrachunku wszyscy zainteresowani (również konsolowcy) pobiorą nowości.

    Nie jest to w moim odczuciu najlepsza wiadomość, ale mogliśmy się spodziewać, że rozbudowane i wielkie narzędzia nie zdają egzaminu na kontrolerach.

    Hines również dodał, że firma nie planuje przygotowania Fallout 3 na PlayStation 4, ponieważ konsola Sony nie wspiera wstecznej kompatybilności.

    Co sądzicie o tej koncepcji?



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Tomzacz

    Tomzacz Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2015
    Posty:
    15
    Polubienia:
    17
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Trudno by było robić mody na konsoli niestety.
     
Wczytywanie...

Poleć forum