1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Znamy szczegóły survivalowej aktualizacji do Fallout 4

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 24, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Wiedzieliśmy od jakiegoś czasu, że nadchodzący update do gry Fallout 4 wprowadzi rzeczywiście wymagający poziom trudności, ale żeby aż tak? Poznaliśmy szczegóły survivalowego wyzwania.

    Listę zmian wyciągnięto z plików gry i opublikowano na Reddicie. Według nich nadchodząca aktualizacja ma wprowadzić następujące utrudnienia na najwyższym poziomie trudności Survival:

    • Zapisywanie gry - ręczne zapisywanie gry i quicksave'y zostają wyłączone. Zapis jedynie przez spanie w łóżku co najmniej przez godzinę.
    • Walka - zadajesz większe obrażenia, ale też takie otrzymujesz. Siłę swojego ataku można dodatkowo zwiększyć poprzez Adrenalinę (szczegóły niżej).
    • Szybka podróż - opcja szybkiej podróży zostaje wyłączona. Jeśli chcesz gdzieś się dostać, czeka cię długi spacer.
    • Waga amunicji - naboje, rakiety i reszta rdzeni mają teraz swoją wagę. Oczywiście im większy kaliber, tym cięższa amunicja.
    • Kompas - przeciwnicy nie są wyświetlani na kompasie oraz skrócono odległość, na jakiej musimy być, by wyświetliły się lokacje do odkrycia.
    • Adrenalina - poziom trudności Survival automatycznie nadaje perka Adrenalina. Z każdym zabójstwem (wrogo nastawionych osób/zwierząt/potworów oraz tych pokojowych) zwiększamy rangę Adrenaliny, a wraz z nią zadawane obrażenia. Im dłuższy sen w łóżku, tym bardziej obniży się ta ranga.
    • Stan zdrowia - postać gracza musi jeść, pić i odpoczywać, by być stale gotowa do walki. Zaniedbywanie którejś z tych potrzeb odbije się atrybutach SPECIAL, a także sprawi, że bohater będzie Zmęczony (patrz niżej) i wystawiony na Choroby (również niżej), a w końcu odbije się na pasku zdrowia.
    • Zmęczenie - działa jak napromieniowanie, ale zamiast paska życia, skraca pasek punktów akcji. Postać staje się zmęczona, jeśli nie śpi, nie je i nie pije regularnie wody.
    • Choroby - picie brudnej wody, jedzenie surowego mięsa, otrzymywanie obrażeń od trujących przeciwników i korzystanie z niebezpiecznych narkotyków zwiększa ryzyko zachorowania na różne choroby. O tych dowiadujemy się z informacji wyświetlanych na ekranie i możemy je przejrzeć z poziomu Pip-Boya.
    • Antybiotyki - tworzymy w warsztatach chemicznych lub kupujemy je od lekarzy.
    • Rodzaje łóżek - wygoda łóżka determinuje długość możliwego snu. Na przykład zwykły śpiwór nie pozwoli przespać całej nocy i zdobyć powiązanych z tym bonusów.
    • Złamane kończyny - kończyny nie leczą się samoistnie, potrzebny jest stimpak.
    • Udźwig - wrzucanie na siebie zbędnych kilogramów przedmiotów obniża wartość wytrzymałości i zwinności, a także może doprowadzić do ubytku na zdrowiu, włącznie z powolnym okaleczaniem nóg.
    • Towarzysze - jeśli kompan polegnie, nie wstanie sam po walce. Albo mu pomożemy, albo wróci po jakimś czasie do Sanktuarium.
    • Szukanie przedmiotów - przeciwnicy i przedmioty rozrzucone po świecie odnawiają się znacznie wolniej niż dotychczas.



     
Wczytywanie...

Poleć forum