1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zobacz silnik graficzny CryEngine 3 z realistycznym modelem fizyki i zniszczeń

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Altres, Maj 29, 2012.

  1. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    Silnik CryEngine 3 ma duże możliwości nie tylko w zakresie generowania oprawy graficznej, ale także w kwestii fizyki i modelu zniszczeń. Zespół BeamNG zaprezentował działanie technologii firmy Crytek, pokazując crash testy wirtualnego samochodu.

    W sieci pojawił się film prezentujący możliwości silnika graficznego CryEngine 3 w zakresie fizyki. Materiał został ujawniony przez zespół BeamNG, odpowiedzialny za darmową gręRigs of Rods, symulującą zachowanie się i destrukcję różnych pojazdów.Na wspomnianym materiale możemy zobaczyć właśnie m.in. realistyczny model zniszczeń samochodu. Wirtualny pojazd jest poddawany tzw. crash testom, które przy wykorzystaniu silnika CryEngine 3 wyglądają bardzo efektownie. Warto również zwrócić uwagę na pracę zawieszenia samochodu – da się wyczuć niemal każdą nierówność terenu.



    Twórcy zastrzegają, że prace nad wykorzystaniem możliwości CryEngine 3 są prowadzone na bardzo wczesnym etapie. W związku z tym należy przymknąć oko na wszelkie błędy związane z detekcją kolizji, czy różnymi efektami graficznymi, których notabene nadal jest bardzo niewiele. W opisie filmu pojawia się również informacja o elastyczności silnika – równie dobrze podobnej destrukcji można by poddać ciężarówki, samoloty, łodzie, pociągi, helikoptery, a nawet czołgi.

    Twórcy darmowej gry Rigs of Rods korzystają z autorskiego systemu Beam odpowiedzialnego za fizykę, ale jednocześnie wspierają się możliwościami silnika CryEngine 3. Połączenie tych dwóch technologii pozwoliło na uzyskanie efektu widocznego na powyższym filmie. Licencję na CryEngine 3 wykupiło wielu deweloperów – w tym rodzime studio City Interactive, które wykorzysta ten silnik graficzny m.in. w grach Sniper: Ghost Warrior 2 oraz Enemy Front.

    źródło
    Zobacz silnik graficzny CryEngine 3 z realistycznym modelem fizyki i zniszczeń | GRY-Online.pl
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. razor7

    razor7 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 13, 2010
    Posty:
    669
    Polubienia:
    38
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Rings of Rods to akurat świetny symulator. Jeśli dodatkowo zespół odpowiedzialny za niego ulepszy CryEngine 3, będzie to jeden z lepszych (jeśli nie najlepszy) silnik na rynku.
     
  4. NeVeR95

    NeVeR95 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2012
    Posty:
    99
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Puławy
    Model zniszczeń robi duże wrażenie
     
  5. maciejzklepar

    maciejzklepar Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 21, 2012
    Posty:
    23
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Klepary, okolice Bydgoszczy
    Pewnie że robi wrażenie, chciał bym zobaczyć GTA 5 z takim modelem zniszczeń :) wtedy grało by się wspaniale :D
     
  6. HantezaPL

    HantezaPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 9, 2011
    Posty:
    52
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    @up

    nie na tą generacje konsol
     
  7. NeVeR95

    NeVeR95 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2012
    Posty:
    99
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Puławy
    no gta pewnie wyglądałoby świetnie ale konsola musi mieć dużo ram żeby uciągnąć ten silnik.
     
  8. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    @Altres daj jakiś inny kolor czcionki może, bo ja jestem na starym stylu forum i nic nie widać kompletnie

    BTW Jeśli to dodadzą do GTA VI, to jednym samochodem długo nie pojeżdzę :D
     
  9. Marszal95

    Marszal95 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2011
    Posty:
    239
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Częstochowa
    wszystko fajnie ale i tak do perfekcji im trochę jeszcze brakuje
     
  10. maciejzklepar

    maciejzklepar Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 21, 2012
    Posty:
    23
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Klepary, okolice Bydgoszczy
    No racja :( trzeba będzie poczekać na xbox720 :) Ale patrząc na postęp technologiczny, ciekawe co będzie za niedługo :p wnuczek będzie grał na xboxie1440 :p
     
  11. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Forza na CryEngine3... może kiedyś? ;)
     
  12. nemesis48

    nemesis48 Banned

    Dołączył:
    Sierpień 27, 2011
    Posty:
    106
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Radom
    Chciał bym żeby w Forzy horizon był taki model zniszczeń
     
  13. DJDIDO88

    DJDIDO88 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 11, 2010
    Posty:
    1135
    Polubienia:
    77
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Jarosław
    twórcy Shifta mogą się od nich uczyć :D
     
  14. koozka

    koozka Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2008
    Posty:
    78
    Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    8
  15. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
    wszystko wygląda rewelacyjnie tylko kiedy zagramy w grę z takim silnikiem
     
  16. KamQiX

    KamQiX Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2012
    Posty:
    700
    Polubienia:
    138
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Kluczbork
    Do GTA VI to jeszcze trochę długo może być... :p Szybciej V
     
  17. resident202

    resident202 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 13, 2009
    Posty:
    146
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    A może to pod nowego Burnout'a?
     
  18. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    A mnie jakoś to mnie powala. Bardziej mi się podobał silnik fizyczny Euphoria. Jakiś taki bardziej realistyczny był.
     
  19. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12070
    Polubienia:
    1065
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Swietny silniczek idealny byl by do bornout i carmagedon

    Wysłane z mojego LG-P500 za pomocą Tapatalk
     
  20. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    Kolor jest standardowy jak wszędzie, jedynie jest pogrubienie i kursywa.

    Co do konsol to ta generacja na 100% tego nie uciągnie, nie wiem czy PC w średniej klasie będzie sobie radził.


    Nie oceniaj jakości modeli, światła itp. Nie o to tu chodzi.
     
  21. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Oceniam fizykę. Samochód w GTA IV po czołówce lub kontakcie ze ścianą, lepiej się "gniótł" niż na Cry Engine 3.
     
Wczytywanie...

Poleć forum