1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Zostań bogiem w Reus. Strategia czasu rzeczywistego trafi na konsole

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Lipiec 13, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Kierowanie tytanami, podporządkowanie sobie ludzi i tworzenie nowych krain – te słowa najlepiej opisują ciekawą produkcję Abbey Games. Tytuł na początku trafił wyłącznie na komputery osobiste, ale studio zajęło się przygotowaniem wersji na PlayStation 4 i Xboksa One.

    Reus to strategia czasu rzeczywistego, w której gracz zostaje bogiem. Jest to pierwsza pozycja studia Abbey Games i w tytule należy dowodzić tytanami, zarządzać osadnikami oraz tworzyć.

    Produkcja nie jest typowym przedstawicielem God Game, ponieważ w propozycji Holendrów gracze otrzymują pod swoją opiekę cztery monstra, które podróżują po małej planecie. To właśnie tytani bezpośrednio zajmują się ludźmi – mogą im pomagać. W trakcie rozgrywki należy przekładać wielkie kamienie, zaorać ziemię, zająć się roślinkami. Każda nasza dobra decyzja pozytywnie wpływa na osadników i dzięki zadowoleniu podwładnych odblokowujemy dodatkową zawartość.

    Autorzy przygotowali bardzo interesujący system społeczeństwa, które ma bardzo różnorodne potrzeby. Jednocześnie należy zwrócić uwagę na wiele zewnętrznych czynników, ponieważ gracz-bóg nie może spełniać wszystkich próśb ludności. Gdy za bardzo rozbestwimy swoich podwładnych, to oni mogą zacząć sprzeciwiać się naszej woli – w konsekwencji w trakcie rozgrywki wielokrotnie należy uprzykrzać życie małym poddanym.

    Tytuł w 2013 roku zadebiutował na komputerach osobistych i zebrał oceny na poziomie 75%. Premiera na PlayStation 4 i Xboksa One została zaplanowana na drugą połowę roku.



     
Wczytywanie...

Poleć forum