-=SETH=-
-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
A przynajmniej tak obiecuje Microsoft.
Twórcy konsoli mają bowiem nadzieję, że rozpracowanie systemu może zajmie deweloperom jeszcze chwilę, ale koniec końców rozgryzą oni w jaki sposób zapewnić działanie gier w rozdzielczości 1080p. Boyd Multerer, dyrektor rozwoju Xboksa, przyznaje, że proces może być trudny, ale sprzętowo Xbox jest w stanie tego dokonać. - Aktualnie jednostki GPU to naprawdę skomplikowane bestie. Sprzęt jest odpowiednio przygotowany. Teraz czas na to, by ludzie opracowali lepsze rozwiązania software'owe, by odpowiednio z niego skorzystać, szczególnie w kwestii zarządzania danymi, by odpowiednio przepływały one przez pamięć cache. Sądzę, że jest tam sporo możliwości - przekonuje Multerer.
Boyd dodał także, że twórcy nie mieli zbyt wiele czasu, by rozgryźć konsolę przed premierą pierwszych gier. -Jak tylko inżynierowie zaczną mocniej łamać głowę nad architekturą GPU, wtedy wszystkie wychodzące tytuły powinny już korzystać z nich odpowiednio, a sytuacja ulegnie poprawie - wyraża nadzieję B. Multerer.
Przypominamy, że od listopada kilka gier zaprezentowało się na PS4 w wyższej rozdzielczości niż na Xbox One. 1080p ominęło Call of Duty Ghosts, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, a nawet ekskluzywny Titanfall. Rebellion tłumaczyło w lutym, że problemy Xboksa One związane są z małą ilością e****-u. Sytuację miały poprawić nowe narzędzia SKD od Microsoftu.
Twórcy konsoli mają bowiem nadzieję, że rozpracowanie systemu może zajmie deweloperom jeszcze chwilę, ale koniec końców rozgryzą oni w jaki sposób zapewnić działanie gier w rozdzielczości 1080p. Boyd Multerer, dyrektor rozwoju Xboksa, przyznaje, że proces może być trudny, ale sprzętowo Xbox jest w stanie tego dokonać. - Aktualnie jednostki GPU to naprawdę skomplikowane bestie. Sprzęt jest odpowiednio przygotowany. Teraz czas na to, by ludzie opracowali lepsze rozwiązania software'owe, by odpowiednio z niego skorzystać, szczególnie w kwestii zarządzania danymi, by odpowiednio przepływały one przez pamięć cache. Sądzę, że jest tam sporo możliwości - przekonuje Multerer.
Boyd dodał także, że twórcy nie mieli zbyt wiele czasu, by rozgryźć konsolę przed premierą pierwszych gier. -Jak tylko inżynierowie zaczną mocniej łamać głowę nad architekturą GPU, wtedy wszystkie wychodzące tytuły powinny już korzystać z nich odpowiednio, a sytuacja ulegnie poprawie - wyraża nadzieję B. Multerer.
Przypominamy, że od listopada kilka gier zaprezentowało się na PS4 w wyższej rozdzielczości niż na Xbox One. 1080p ominęło Call of Duty Ghosts, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, a nawet ekskluzywny Titanfall. Rebellion tłumaczyło w lutym, że problemy Xboksa One związane są z małą ilością e****-u. Sytuację miały poprawić nowe narzędzia SKD od Microsoftu.