1080p na Xbox One ma stać się powszechniejsze

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
A przynajmniej tak obiecuje Microsoft.



Twórcy konsoli mają bowiem nadzieję, że rozpracowanie systemu może zajmie deweloperom jeszcze chwilę, ale koniec końców rozgryzą oni w jaki sposób zapewnić działanie gier w rozdzielczości 1080p. Boyd Multerer, dyrektor rozwoju Xboksa, przyznaje, że proces może być trudny, ale sprzętowo Xbox jest w stanie tego dokonać. - Aktualnie jednostki GPU to naprawdę skomplikowane bestie. Sprzęt jest odpowiednio przygotowany. Teraz czas na to, by ludzie opracowali lepsze rozwiązania software'owe, by odpowiednio z niego skorzystać, szczególnie w kwestii zarządzania danymi, by odpowiednio przepływały one przez pamięć cache. Sądzę, że jest tam sporo możliwości - przekonuje Multerer.

Boyd dodał także, że twórcy nie mieli zbyt wiele czasu, by rozgryźć konsolę przed premierą pierwszych gier. -Jak tylko inżynierowie zaczną mocniej łamać głowę nad architekturą GPU, wtedy wszystkie wychodzące tytuły powinny już korzystać z nich odpowiednio, a sytuacja ulegnie poprawie - wyraża nadzieję B. Multerer.

Przypominamy, że od listopada kilka gier zaprezentowało się na PS4 w wyższej rozdzielczości niż na Xbox One. 1080p ominęło Call of Duty Ghosts, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, a nawet ekskluzywny Titanfall. Rebellion tłumaczyło w lutym, że problemy Xboksa One związane są z małą ilością e****-u. Sytuację miały poprawić nowe narzędzia SKD od Microsoftu.​

 

skyDragon

Użytkownik
Użytkownik
Pierdu pierdu przyjdzie wiosna, może zwiększą do 1080p, ale pewnie kosztem fps i brakiem aa.
 

orso

Super Moderator
Członek Załogi
Super Moderator
Pomocnik
PSforum.pl
Raptem jacy wszyscy wyczuleni na podziałke.... wcześniejsze gry chodziły w połowie tych rozdzielczości i nikt nie narzekał a teraz wszystkim 1080p i trylion fps w głowie. Konsole się rozkręcą jak i producenci gier i wszystko będzie dobrze płynie i kolorowo oczywiście w full hd.

Wysłane z mojego HUAWEI P6-U06 przy użyciu Tapatalka
 

Aizen30

Banned
Cieżka sprawa będzie z tym 1080p jak na początku nie daje rady, jedyne co mogą zrobić pogorszyć grafike i będzie 1080p i 60klatek. Ale by była sytuacja ps3 a 360, ps3 ma fullhd ale grafike o wiele gorszą niż 360. I jak zaczną tak na full cisnąć GPU to ciekawe czy nie skończy się to rrodem i układ to wytrzyma, i po co obiecywać 1080p jak konsola nie daje rady...
 

maxoff

Użytkownik
Użytkownik
Dziwię się czemu MS od początku nie zbudował ciut mocniejszej konsoli...
Przecież z góry wiedział że hardware który montował w ONE jest słaby by uciągnąć gry w rozsądnej rozdziałce ze wszystkimi bajerami graficznymi.
No ale kilka/kilkadziesiąt zielonych więcej w produkcji na jednej konsoli to miliardy straty dla pazernego MS i teraz pewnie żałuje tego posunięcia.
Myślę jednak że 1080p będzie dostępne w ONE ale kosztem pogorszenia grafiki, zatem nie wiem czy jest sens rzucać się na wyższą rozdziałkę kosztem słabszej grafiki.
Osobiście jeśli miał bym wybierać między 1080p i teksturami w gorszej jakości i brakiem antyaliasingu oraz innych bajerów graficznych wolał bym 720p ze wszystkimi dodatkami graficznymi...
 

CZAREEK

Użytkownik
Użytkownik
Raptem jacy wszyscy wyczuleni na podziałke.... wcześniejsze gry chodziły w połowie tych rozdzielczości i nikt nie narzekał a teraz wszystkim 1080p i trylion fps w głowie. Konsole się rozkręcą jak i producenci gier i wszystko będzie dobrze płynie i kolorowo oczywiście w full hd.

Wysłane z mojego HUAWEI P6-U06 przy użyciu Tapatalka
W końcu ktoś porządnie gada !!! Ludziom to już się pierdo*i w tych baniach .

Wysyłane z mojego LG-E400 za pomocą Tapatalk 2
 

maxoff

Użytkownik
Użytkownik
W końcu ktoś porządnie gada !!! Ludziom to już się pierdo*i w tych baniach .

Wysyłane z mojego LG-E400 za pomocą Tapatalk 2
Wiesz jak się nie mało, a wręcz dużo płaci za gry, a kasa z nieba nie chce lecieć to się czegoś w końcu wymaga za te 200-250zł....
 

Aizen30

Banned
Osobiście jeśli miał bym wybierać między 1080p i teksturami w gorszej jakości i brakiem antyaliasingu oraz innych bajerów graficznych wolał bym 720p ze wszystkimi dodatkami graficznym
Ja tu popieram maxoff, bo naprawde trzeba mieć duży tv żeby widzieć różnice 720p a 1080p. Nie ma co się spinać kiedyś będzie obiecane 1080p.
 

CozzY

Użytkownik
Użytkownik
Jak ja byłem szczylem to koder nawet w codziennym życiu mówił asemblerem, a teraz pewnie połowa tych pożal się boże "programistów" piszących gry nawet o asemblerze nie słyszała. Nauczyli się C++ na studiach i klepią wyświechane routinki. A jak coś wolno chodzi to przecież można kupić Octa- czy Hexa Core'a, do tego grafę Titanium Ultra Hyper i już gra ładnie chodzi. Jak w "Misiu" inkasent - teraz jest komputer to nie trzeba się tak znać na robocie.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
 

Krawol

Banned
Użytkownik
nie chcą się przyznać ale ktoś ma słabsze bebechy :p
 

jaszczurka23

Użytkownik
Użytkownik
powiedzcie mi jedno czy ktoś tu na siłę próbuje udowodnić ze xone jest słabszy , chyba to oczywiste sam ms to wie i przyznał to konkurencji , tak was boli rozdziałka na łoniaku? czy na ps4 nie boli nikogo jak aminacja np dropuje zamiast stałych 60 klatek gdy przy wcześniejszych zapowiedziach producent przewiduje stałe 1080p/ 60 fps itp nagle tylko jedno jest be a gry na ps4 to ile kosztują że tak się czepiają innego sprzętu ? są aż tak przecudownie dopracowane i warte tych 200-280 zł przecież Sony jest lepsze wydajnościowo sprzęt czy programista dał ciała , wszystkie gry ps4 powinny super wyglądać w max przecież się płaci nie mało i wymaga ? na XO jednak coś tam kombinują w sprawie ulepszania rozdzielczości itp ciągle są wprowadzane zmiany na lepsze , liczę że ujrzę oczekiwany efekt pokazu możliwości konsoli ms i 1080p w max możliwym dopieszczeniu
 

CZAREEK

Użytkownik
Użytkownik
Wiesz jak się nie mało, a wręcz dużo płaci za gry, a kasa z nieba nie chce lecieć to się czegoś w końcu wymaga za te 200-250zł....
Może i prawda ...

Wysyłane z mojego LG-E400 za pomocą Tapatalk 2
 

Bis

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
A wtedy programiści rozgryzą system PS4 i tam gry będą chodzić w 60fps a na xbo w 25.
 

maxoff

Użytkownik
Użytkownik
Nie wiem co Wy tak wszyscy z tym rozgryzaniem tych niby nowych technologii (XONE lub PS4) ?!?
Przecież specyfikacje OBYDWU konsol są znane i widać tam czarno na białym że hardware'owo nie grzeszą one mocą, a ich architektura jest bardzo zbliżona do PC.
Więc Wy naprawdę wierzycie w ten bełkot technologiczny producentów mówiący że musi minąć ileś czasu by zaczęli ogarniać te konsole ?!?
Już przed samą premierą nextgenów NVIDIA stwierdziła że PS4 JEST PRZESTARZAŁE TECHNOLOGICZNIE NA STARCIE (poniżej link do artykułu)

Nvidia: PS4 przestarzałe już na starcie - Twój Vortal Technologiczny - FrazPC.pl

Owszem zaraz powiecie że Nvidia nie uszczknęła nic z "wisienki na torcie" bo nie produkuje układów dla ONE i PS4 tylko udało się to jej konkurencji więc tak pisze, ale niestety prawda jest taka jaka jest i nic tu niczego nie zmieni.

Jedynie co może uratować jedną jak i drugą konsole to NOWY SILNIK GRAFICZNY który będzie dopracowany na maxa i pociągnie wszystkie fajerwerki graficzne przy przyzwoitym obciążeniu hardware'u - wtedy może będzie wyższa rozdzielczość i mniejszy spadek FPSów w grach -bez obniżania jakości grafiki.
Także myślę że to jedyna sensowna droga którą powinni kierować się teraz producenci.
 

paxmack

Użytkownik
Użytkownik
Jak ja byłem szczylem to koder nawet w codziennym życiu mówił asemblerem, a teraz pewnie połowa tych pożal się boże "programistów" piszących gry nawet o asemblerze nie słyszała. Nauczyli się C++ na studiach i klepią wyświechane routinki. A jak coś wolno chodzi to przecież można kupić Octa- czy Hexa Core'a, do tego grafę Titanium Ultra Hyper i już gra ładnie chodzi. Jak w "Misiu" inkasent - teraz jest komputer to nie trzeba się tak znać na robocie.

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Jak by musieli pisać gry w tak niskopoziomowym języku programowania, to myślę że albo by zbankrutowali albo połowa by oszalała klepiąc ten kod :D
 

jaszczurka23

Użytkownik
Użytkownik
Nie wiem co Wy tak wszyscy z tym rozgryzaniem tych niby nowych technologii (XONE lub PS4) ?!?
Przecież specyfikacje OBYDWU konsol są znane i widać tam czarno na białym że hardware'owo nie grzeszą one mocą, a ich architektura jest bardzo zbliżona do PC.
Więc Wy naprawdę wierzycie w ten bełkot technologiczny producentów mówiący że musi minąć ileś czasu by zaczęli ogarniać te konsole ?!?
Już przed samą premierą nextgenów NVIDIA stwierdziła że PS4 JEST PRZESTARZAŁE TECHNOLOGICZNIE NA STARCIE (poniżej link do artykułu)

Nvidia: PS4 przestarzałe już na starcie - Twój Vortal Technologiczny - FrazPC.pl

Owszem zaraz powiecie że Nvidia nie uszczknęła nic z "wisienki na torcie" bo nie produkuje układów dla ONE i PS4 tylko udało się to jej konkurencji więc tak pisze, ale niestety prawda jest taka jaka jest i nic tu niczego nie zmieni.

Jedynie co może uratować jedną jak i drugą konsole to NOWY SILNIK GRAFICZNY który będzie dopracowany na maxa i pociągnie wszystkie fajerwerki graficzne przy przyzwoitym obciążeniu hardware'u - wtedy może będzie wyższa rozdzielczość i mniejszy spadek FPSów w grach -bez obniżania jakości grafiki.
Także myślę że to jedyna sensowna droga którą powinni kierować się teraz producenci.
no może jeszcze da radę to lepiej wykorzystać w xone , chyba miałeś x360 i wiesz że to także architektura niczym pc na swoje lata dość wydajna , porównując od startu konsoli gry a kolejna fala jakości i generacji gier pokazała różnice w wykorzystaniu na plus sprzętu tak jak i ps3(trudno programowalne odmienne do pc ) spójrz na gta 4 a gta 5 przykład no chyba że różnicy nie ma , półśrodkiem w tej sytuacji jest opanowanie technik tworzenia jak wspomniałeś wydajnych engine`ów dla przyszłych gier czego chyba nie ogarniają aktualnie koderzy , czemu na ps4 i pc wygląda to niemal podobnie bo jest szybsza przepustowość głównie ramu w ps4(na plus oczywiście ) zbliżona znacznie bardziej do szybszych pc plus zapas mocy , xone tu też ma coś do powiedzenia obraz wygląda na bardziej ostry itd inna technika hardwareowa i nie można jej bezpośrednio porównać do tego stopnia aby dała te same rezultaty przy tym samym kodzie tej samej gry na obu platformach gry powinny być pisane od podstaw na daną platformę a często bywa tak z multiplatformami ze domyślnie jest obierana wersja na najwydajniejszy sprzet a dalej portowanie na resztę wg hierarchii zasobów itp w wydajności ,jeśli wierzyć ostatnim przechwałkom ms o zwiększeniu wydajności po zaimplementowaniu direct X 12 w ich konsoli to porównując do np zaktualizowanych sterowników w pctowych kartach graficznych jest możliwe osiągnięcie przyrostu wydajności w aplikacjach/grach (optymalizacja = lepsze wykorzystanie) to powinno być teraz głównym celem ,czekamy na wyniki...
 

paxmack

Użytkownik
Użytkownik
no może jeszcze da radę to lepiej wykorzystać w xone , chyba miałeś x360 i wiesz że to także architektura niczym pc na swoje lata dość wydajna , porównując od startu konsoli gry a kolejna fala jakości i generacji gier pokazała różnice w wykorzystaniu na plus sprzętu tak jak i ps3(trudno programowalne odmienne do pc ) spójrz na gta 4 a gta 5 przykład no chyba że różnicy nie ma , półśrodkiem w tej sytuacji jest opanowanie technik tworzenia jak wspomniałeś wydajnych engine`ów dla przyszłych gier czego chyba nie ogarniają aktualnie koderzy , czemu na ps4 i pc wygląda to niemal podobnie bo jest szybsza przepustowość głównie ramu w ps4(na plus oczywiście ) zbliżona znacznie bardziej do szybszych pc plus zapas mocy , xone tu też ma coś do powiedzenia obraz wygląda na bardziej ostry itd inna technika hardwareowa i nie można jej bezpośrednio porównać do tego stopnia aby dała te same rezultaty przy tym samym kodzie tej samej gry na obu platformach gry powinny być pisane od podstaw na daną platformę a często bywa tak z multiplatformami ze domyślnie jest obierana wersja na najwydajniejszy sprzet a dalej portowanie na resztę wg hierarchii zasobów itp w wydajności ,jeśli wierzyć ostatnim przechwałkom ms o zwiększeniu wydajności po zaimplementowaniu direct X 12 w ich konsoli to porównując do np zaktualizowanych sterowników w pctowych kartach graficznych jest możliwe osiągnięcie przyrostu wydajności w aplikacjach/grach (optymalizacja = lepsze wykorzystanie) to powinno być teraz głównym celem ,czekamy na wyniki...
Nie zapomnij tylko, że na starcie x360 wyprzedzał o lata świetlne ówczesne komputery :)
 

maxoff

Użytkownik
Użytkownik
Dokładnie (post wyżej, oraz post 2x wyżej) - pamiętacie może jakie kiedyś krążyły opinie o konsolach ?!?
A no to że konsole to przede wszystkim wypasiona grafika i żadnych spadków FPS w grach, o czym nie można było wtedy powiedzieć o PC...
Xbox360 jak wyszedł był wypasionym sprzętem i mało który PC mógł dorównać mu grafiką, jednak lata zrobiły swoje co nie znaczy że to zła konsola, bo jak dla mnie nadal FULL-WYPAS za te kilka stówek !
A teraz co z tym HASŁEM ?!?! - a no to że jest jak jest, trzeba płacić 2x więcej za gry które wyglądają 2x gorzej jak na dobrym PC (nie mówiąc już o spadkach FPSów) więc mnie w tej generacji nextegenów nie zobaczą i na mnie nie zarobią nawet złotówki...
Choć zawsze byłem zwolennikiem konsol, a zwłaszcza XBOXa to teraz nie mogę powiedzieć o tych konsolach chociaż 1 dobrego słowa... a szkoda bo producenci poszli tylko na kasę wypuszczając tak słabe konsole które znów będą na rynku ileś tam lat i zamiast przyciągać nowych graczy będą ich odpychać słabej jakości grafiką ...
No cóż zatem czekam na następną generację nextgenów i mam tylko cichą nadzieję że producenci czegoś się w końcu nauczą.
 

nemesis48s

Użytkownik
Użytkownik
Raptem jacy wszyscy wyczuleni na podziałke.... wcześniejsze gry chodziły w połowie tych rozdzielczości i nikt nie narzekał a teraz wszystkim 1080p i trylion fps w głowie. Konsole się rozkręcą jak i producenci gier i wszystko będzie dobrze płynie i kolorowo oczywiście w full hd.

Wysłane z mojego HUAWEI P6-U06 przy użyciu Tapatalka
Tak każdy grał w 720p i było ok a jeszcze wcześniej w 640x576 i też nikt nie widział problemu z twoim tokiem rozumowania nie wyszli byśmy z jaskiń
 

Do góry Bottom