Witam. Ja mam podobny problem. Do tej pory konsola funkcjonowała bez zarzutu (kupiłem ją koniec grudnia 2016). W ostatnim czasie nie miałem czasu grać, więc nie uruchamiałem jej może z 1,5 miesiąca. Przedwczoraj chciałem ją włączyć, a na ekranie tv Samsung napis że brak sygnału. Zmieniłem kabel HDMI (w sumie 5 przetestowałem), zmieniałem porty w tv, poszedłem nawet na inny tv i dalej brak obrazu. Wczoraj jednak udało mi się ją uruchomić w rozdzielczości 480p (przytrzymując przycisk zasilania i wysuwania płyt), jednak nie mogę zmienić rozdzielczości na konsoli ani na sztywno ani przez automatyczne wyszukiwanie TV. Konsola wykrywa, że mam tv 4K, ale nie mogę na nią przełączyć bo od razu czarny ekran, a po 20 sekundach powrót do 480p. Inne rozdzielczości również nie funkcjonują, tylko ta najniższa. Zarejestrowałem produkt na stronie supportu..., pokazało mi że mam ważną gwarancję do 02.06.2019. Zastanawiam się czy wysłać ją do serwisu, czy problem gdzie indziej leży? Bardzo proszę o pomoc, macie na pewno więcej doświadczenia w użytkowaniu konsol niż ja.
Dodam tylko że dekodery od polsatu i nc+ na tym tv działają w rodzielczościach jak należy.