POJAWIŁ SIĘ NOWY PROGRAM XB360 WAVE PATCHER
Patczuje on dowolny obraz na dowolny wave. Instalka do ściągnięcia stad : MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
Pojawia się parę problemów z instalacja programu (błąd w katalogu temp) oraz z ściągnięciem plików wave (serwer na którym były one dostępny jest na razie wyłączony).
Oto w link do już zainstalowanego programu:
http://w180.wrzuta.pl/plik/329I2MM3XAd/360wavespatcher
oraz plików wave (należy je wgrać do katalogu WavesData - ten katalog trzeba stworzyć !!!!!!)
wave od 1 do 3
http://w261.wrzuta.pl/plik/3AqRQL2GFkn/wavesdata1-3
wave 4
http://w261.wrzuta.pl/plik/6G230UdKsQr/wave4
Link z rapidshare (zainstalowany program z wszystkimi wavemi)
http://rapidshare.com/files/303593166/360WavesPatcher_1.2.1.rar
Po zainstalowaniu pojawia się poniższe okienko:
1. Wybór obrazu do spatchowania
2. Informacje o aktualnym wave
3. Wybór wave na który chcemy patchować
4. Patchowanie
5. Wybór wave dla którego chcemy ściągnąć potrzebne pliki. Wgrane pliki "odhaczą się" na liście powyżej.
6. Ściganie plików wave
7. Zmiana języka programu
Program sam się aktualizuje do najnowszej wersji (na dzień dzisiejszy 1.2.1)
PS. jeśli ktoś nie umie ustawić abx360 (tzn trzeba wyłączyć funkcje online i usunąć pliki ini) to lepiej nie sprawdzać już tak przerobionego obrazu abxem.
Źle ustawiony wgra nam z powrotem złe patche. Lepiej sprawdzić taki obraz przed spatchowaniem, a potem po prostu nagrać.
SPOSÓB RĘCZNY
1. Musimy mieć pliki video i pfi z obrazu z gra z danego wave (3 lub 2).
Można je ściągnąć (pliki dla wave 3) stąd:
video.iso - http://rapidshare.com/files/305508281/Video_0E58FB9D.rar
plik pfi - http://w732.wrzuta.pl/sr/f/2lISjiN1Ko6/pfi_2a4ccbd3
Lub zgrać z obrazu z wave 3/2 w abgx360 za pomocą opcji extract.
2. Uruchamiamy normalnie abx360 na obrazie z wave 4 i zapisujemy numer xex crc danej gry (np w wypadku tekkena 6 w wersji dagger jest to 2382B6C7)
3. W katalogu C:\Program Files\abgx360\StealthFiles\ szukamy plików które mają ten numer w nazwie. Powinniśmy znaleźć 1-2 pliki (tj w tym konkretnym przypadku są to B16FFF7B2382B6C7.ini i Xex_2382B6C7.ini). Kasujemy obydwa. (możemy tez po prostu skasować wszystkie pliki w tym katalogu)
PS. Jeśli obraz nie jest jeszcze zweryfikowany to tych plików w ogóle nie będzie. Przechodzimy do następnego punktu.
4. W abgx360 zaznaczamy opcje disable all online functions.
5. Zaznaczmy opcje patch even if stealch passes oraz patch even if these files are invalid
6. W polach patch video oraz patch pfi wskazujemy pliki pfi i video, które ściągnęliśmy/wyciągnęliśmy z gry z wave 3 lub 2 (w punkcie 1).
7. Uruchamiamy Launch - program powinien wgrać nowe pliki.
8. Dla pewności jeszcze raz skanujemy obraz (nadal z zaznaczoną opcją disable all online functions i już odznaczonymi patchami pfi i video.)
9. Jak wszystko jest na zielono odnośnie pfi i video to znaczy ze jest ok.
PS. Po tym zabiegu oczywiście odznaczamy funkcje disable all online functions
Patczuje on dowolny obraz na dowolny wave. Instalka do ściągnięcia stad : MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
Pojawia się parę problemów z instalacja programu (błąd w katalogu temp) oraz z ściągnięciem plików wave (serwer na którym były one dostępny jest na razie wyłączony).
Oto w link do już zainstalowanego programu:
http://w180.wrzuta.pl/plik/329I2MM3XAd/360wavespatcher
oraz plików wave (należy je wgrać do katalogu WavesData - ten katalog trzeba stworzyć !!!!!!)
wave od 1 do 3
http://w261.wrzuta.pl/plik/3AqRQL2GFkn/wavesdata1-3
wave 4
http://w261.wrzuta.pl/plik/6G230UdKsQr/wave4
Link z rapidshare (zainstalowany program z wszystkimi wavemi)
http://rapidshare.com/files/303593166/360WavesPatcher_1.2.1.rar
Po zainstalowaniu pojawia się poniższe okienko:
1. Wybór obrazu do spatchowania
2. Informacje o aktualnym wave
3. Wybór wave na który chcemy patchować
4. Patchowanie
5. Wybór wave dla którego chcemy ściągnąć potrzebne pliki. Wgrane pliki "odhaczą się" na liście powyżej.
6. Ściganie plików wave
7. Zmiana języka programu
Program sam się aktualizuje do najnowszej wersji (na dzień dzisiejszy 1.2.1)
PS. jeśli ktoś nie umie ustawić abx360 (tzn trzeba wyłączyć funkcje online i usunąć pliki ini) to lepiej nie sprawdzać już tak przerobionego obrazu abxem.
Źle ustawiony wgra nam z powrotem złe patche. Lepiej sprawdzić taki obraz przed spatchowaniem, a potem po prostu nagrać.
SPOSÓB RĘCZNY
1. Musimy mieć pliki video i pfi z obrazu z gra z danego wave (3 lub 2).
Można je ściągnąć (pliki dla wave 3) stąd:
video.iso - http://rapidshare.com/files/305508281/Video_0E58FB9D.rar
plik pfi - http://w732.wrzuta.pl/sr/f/2lISjiN1Ko6/pfi_2a4ccbd3
Lub zgrać z obrazu z wave 3/2 w abgx360 za pomocą opcji extract.
2. Uruchamiamy normalnie abx360 na obrazie z wave 4 i zapisujemy numer xex crc danej gry (np w wypadku tekkena 6 w wersji dagger jest to 2382B6C7)
3. W katalogu C:\Program Files\abgx360\StealthFiles\ szukamy plików które mają ten numer w nazwie. Powinniśmy znaleźć 1-2 pliki (tj w tym konkretnym przypadku są to B16FFF7B2382B6C7.ini i Xex_2382B6C7.ini). Kasujemy obydwa. (możemy tez po prostu skasować wszystkie pliki w tym katalogu)
PS. Jeśli obraz nie jest jeszcze zweryfikowany to tych plików w ogóle nie będzie. Przechodzimy do następnego punktu.
4. W abgx360 zaznaczamy opcje disable all online functions.
5. Zaznaczmy opcje patch even if stealch passes oraz patch even if these files are invalid
6. W polach patch video oraz patch pfi wskazujemy pliki pfi i video, które ściągnęliśmy/wyciągnęliśmy z gry z wave 3 lub 2 (w punkcie 1).
7. Uruchamiamy Launch - program powinien wgrać nowe pliki.
8. Dla pewności jeszcze raz skanujemy obraz (nadal z zaznaczoną opcją disable all online functions i już odznaczonymi patchami pfi i video.)
9. Jak wszystko jest na zielono odnośnie pfi i video to znaczy ze jest ok.
PS. Po tym zabiegu oczywiście odznaczamy funkcje disable all online functions