1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Agony z pełną cenzurą. Twórcy nie mogą wpłynąć na grę przez łatkę

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 29, 2018.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    31968
    Polubienia:
    4586
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Nie mam najlepszych wieści dla graczy wyczekujących na Agony, którzy wierzyli w ominięcie cenzury za pomocą łatki premierowej. Twórcy przygotowali stosowne pliki, ale nie mogą ich opublikować.

    Na wstępie na pewno warto wyjaśnić całą sytuację – Madmind przygotowało krwawy horror, w którym gracze trafiają w sam środek piekła. Gra miała zaoferować kilka bardzo mocnych scen, ale autorzy napotkali na cenzurę. Studio zapowiedziało, że zamierza ominąć ten problem za pomocą łatki premierowej, jednak nawet ta sytuacja została zablokowana.


    Agony miało w wersji na komputery osobiste otrzymać łatkę premierową eliminującą cenzurę, jednak okazuje się, że deweloperzy nie mogą sobie na to pozwolić. Sytuację postanowił wyjaśnić Tomek Dutkiewicz, który w czterech punktach przedstawił problem:

    Dyrektor generalny studia jasno zaznaczył, że w tym wypadku jego zespół nie może zrobić nic, ponieważ nie tylko Agony zostanie zablokowane, a nawet Madmind może zostać zamknięte. W tej sytuacji twórcy podjęli trudną, choć łatwą do przewidzenia decyzję.

    Należy na pewno zaznaczyć, że Dutkiewicz ma 100% rację – błędem jego zespołu była szczerość i próba zadowolenia szerokiej publiczności. Mimo to nie trudno w Sieci znaleźć negatywne opinie wściekłych graczy, którzy nie potrafią zrozumieć, że czasami deweloperzy nie mogą przeskoczyć niektórych niedogodności.



     

Wczytywanie...

Poleć forum