Aktualizacja konsoli

BuLi!

Użytkownik
Użytkownik
Witam,

Chciałbym dokonac aktualizacji konsoli lecz nie mam twardego dysku i teraz nie wiem czy dzieki karcie pamieci bede mógł to zrobic? a i bana oczywiscie na konsole nie dostane(jest przerobiona)?

Oraz kolejne pytanie czy jak włoże płytke z XBOX jedynki i bede miał tylko karte pamieci bez dysku twardego to te potrzebne patche aby otworzyc gre ze starego X sciagna mi sie na karte czy nic z tego nie bedzie bez dysku?
 

sebolek

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Aktualizacja konsoli

było...szukaj
1. jak będzie ixtreme i goła bez płyty w środku to tak
2. a ja myślałem ze dasha wgrywa się do pamięci konsoli ;D
3. nie. do tego jest potrzebny dysk ponieważ emu musi gdzieś być na karcie no raczej nie wiem czy da rade :D(tak slyszalem)
 

BuLi!

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Aktualizacja konsoli

tak tak szukałem ale o aktualizacji konsoli nic nie moge znalezc na forum :/
 

cux

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Aktualizacja konsoli

Aktualizujesz normalne,podpinaz do neta, w srodku nie miej zadnej plyty (obojetnie jaki flash...), memorka w zupelnosci wystarczy, bo to idzie do pamieci konsoli, jak kolega napisal, a nie na HDD. Jesli chodzi o gry z xboxa to tylko z HDD Microsoftu.
 

BuLi!

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Aktualizacja konsoli

no to wytłumaczcie mi dlaczego potrzeba jest memorka skoro dash wgrywa sie do pamieci konsoli????
 

Brzuzka

Banned
Użytkownik
Odp: Aktualizacja konsoli

do zapisywania stanu gry!!
 

BuLi!

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Aktualizacja konsoli

o lol to to ja wiem :D tylko chodzi mi o to ze jak chcesz aktualizowac dasha to wyskakuje CI ze potrzebne jest jakies tam urzadzenie pamieci...
 

sebolek

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Aktualizacja konsoli

to daj na memke ;D weźmie zgra to co trza i wsio
ryzyk fizyk
 

BuLi!

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Aktualizacja konsoli

no wrescie konkretna odpowiedz 8) we wtorek bedzie memorka to napisze czy wszystko poszło ok ;D
 

Do góry Bottom