Aktualizacja

Maggicco

Użytkownik
Użytkownik
Witam,

mam problem podobny jak w temacie http://xboxforum.pl/konsoli-f23/po-aktualizacji-92921.html. Tylko ja mam iXtreme 1.6.
Jestem w tym zielony i nie wiem co mam robić, żeby przywrócić przeróbkę. Trochę poszukałem i praktycznie wszędzie pisali, że trzeba czekać na lt 1.9.
Nie wiem czy w tym przypadku trzeba rozbierać konsolę, by wgrać to od nowa ? Przepraszam, że tak nie składnie, ale mam lekki mętlik w głowie od tego
wszystkiego. Moje pytanie po prostu brzmi, co mam dalej robić ?

Proszę o darowanie sobie komentarzy w stylu "graj teraz na oryginałach". Jest to moja sprawa w jakie gry gram.

Z góry dziękuję
 

...:::Anarkad:::...

Pomocnik
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
najlepiej oddaj konsole do przeróbki na ixtreme lt+.19
 

bgszef!

Użytkownik
Użytkownik
Od 2009 roku na forum i pytasz sie czy tzreba konsole rozbierac, zeby przerobic? OMG Na poczatek zacznij od dzialu Firmware napedow
 

Maggicco

Użytkownik
Użytkownik
Nie wiem co ta aktualizacja zrobiła, nie wiem co trzeba zrobić, żeby było jak dawniej.Wiem, że trzeba rozebrać xbox'a ,aby go przerobić.
Przeczytaj sobie jeszcze raz to zdanie.

PS. Od 2009 r. nie siedzę i nie napi*rdalam na xboxie 24/7 i nie katuje cały czas tego forum (przepraszam ,że tak wulgarnie).
 

bgszef!

Użytkownik
Użytkownik
Nie wiem czy w tym przypadku trzeba rozbierać konsolę
To zdanie? W kazdym przypadku trzeba rozebrac konsole, zeby wyciagnac naped, aby podlaczyc go pod PC.
 

Chris von D

Użytkownik
Użytkownik
Witam,


Nie wiem czy w tym przypadku trzeba rozbierać konsolę, by wgrać to od nowa ?



Z góry dziękuję
No ja przeczytałem i wychodzi że nie wiesz. Kolego od paru miesięcy huczy o tym na forum. Tematów jak twoje powstało setki. Dlaczego jesteście tak leniwi, próżni, że ciężko wam przejrzeć forum i znaleźć odpowiedzi?
Usunąłeś sobie przeróbkę. Jedynym wyjściem teraz jest wgranie nowego flasha 1.9. Tak, trzeba rozbierać konsolę. NIe czujesz się na siłach? Zleć to fachowcowi