Wchodzą na Live i większość znajomych już sobie odpuściła granie w BC2 - nawet jeżeli serwery chwilowo są dostępne. Ciekawe jak długo potrwa jeszcze ta parodia - w sobotę nie dało rady połączyć z EA Online, wczoraj z rana i koło południa to samo. Dopiero wieczorem udało mi się załapać na małą rundkę. Niech to naprawią wreszcie bo raczej nie przysporzy im to zwolenników.
@edit: poprawiło się u Was cokolwiek? Wczoraj (mimo iż znajomi z xbl grali w BC2) standardowo nie mogłem wbić do gry. Napisałem więc mniej grzecznego maila do EA i w odpowiedzi otrzymałem następujące porady:
Witam serdecznie,
Dziękujemy za kontakt z Centrum Pomocy Technicznej Electronic Arts.
Przesyłam Panu porady, które powinny pomóc rozwiązać problem z połączeniem na konsoli Xbox 360:
Krok 1
Jeśli korzystasz z bezprzewodowego podłączenia do Internetu na konsoli Xbox 360, spróbuj podłączyć konsolę za pomocą kabla bezpośrednio do modemu. Jeśli używasz routera, upewnij się, że jest on oficjalnie wspierany przez usługę Xbox Live
http://support.xbox.com/en-us/pages/xbox-live/get-started/connecting/network-hardware-compatible-xbox-live.aspx
Krok 2
Jeśli Twój modem kablowy łączy się bezpośrednio z konsolą Xbox, spróbuj odłączyć go od zasilania i odczekaj ok. 3 min. Następnie włącz modem ponownie. Po wykonaniu tej czynności spróbuj jeszcze raz uruchomić konsolę i sprawdź połączenie.
Krok 3
Jeśli dwie powyższe czynności nie rozwiązały problemu z połączeniem, spróbuj zresetować ustawienia zegara systemowego na konsoli Microsoft Xbox.
1. Uruchom konsolę Xbox bez wkładania płytki do napędu.
2. Przejdź do opcji ‘’Ustawienia konsoli’’.
3. Wybierz opcję ustawienia zegara.
4. Ponownie ustaw datę (zalecamy wpisanie daty: 15.11.2001)
5. Uruchom grę i spróbuj ponownie połączyć się online.
Krok 4
Również uszkodzone pliki, które są zapisywane w pamięci podręcznej mogą powodować problemy z połączeniem.
Aby wyczyścić pamięć podręczną (cache) konsoli:
1. Z pulpitu nawigacyjnego, kliknij na Mój Xbox.
2. Wybierz opcję Ustawienia Konsoli.
3. Wybierz Pamięć.
4. Naciśnij przycisk Y, następnie wybierz opcje Wyczyść pamięć podręczną.
5. Uruchom ponownie konsolę.
Krok 5
Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie rozwiązało problemów z połączeniem, usuń zapisy gier. Uszkodzone pliki zapisanych gier, lub składy mogą czasami zakłócać połączenie online. Aby usunąć zapisane pliki gry należy wykonać następujące kroki:
1. Uruchom konsolę bez płytki tzn. do interfejs gówny konsoli Xbox.
2. Wybierz Ustawienia Konsoli.
3. Wybierz Pamięć i kliknij przycisk A.
4. Wybierz Gry i kliknij przycisk A.
5. Wybierz grę EA i kliknij przycisk A.
6. Usuń wszystkie zapisane pliki gry EA.
7. Uruchom grę ponownie i przejdź do trybu online.
Krok 6
Jeśli wszystkie kroki opisane powyżej nie rozwiązały problemu, upewnij się, że porty dla usługi Xbox Live są otwarte. Są to porty, które muszą być otwarte w obu kierunkach przychodzących i wychodzących:
• UDP Ports: 53, 88, 3074
• TCP Port: 53, 80, 3074
Aby dowiedzieć się, jak umożliwić przesyłanie danych przez te porty podczas gry w sieci, zapoznaj się z dokumentacją Twojego routera, lub zapory sieciowej. Jeśli chcesz grać przez Internet korzystając
z sieci biurowej, skontaktuj się z jej administratorem.
Jeśli nadal występują problemy z połączeniem, skorzystaj z narzędzia diagnostycznego Microsoft. Szczegółowe instrukcje można znaleźć klikając na link podany poniżej. Jeśli masz problemy związane z instrukcjami, prosimy o kontakt z Microsoft na 1-800-4MY-XBOX.
• Pomoc dla konsoli Xbox Assistance on connection errors with your Xbox system.
• Pomoc dla konsoli Xbox 360 Assistance on connection errors with your Xbox 360 system.
Pozdrawiam,
EA Centrum Pomocy.
Dziś jak powrócę do domu to spróbuję sprawdzić cudowną szczepionkę, ale być może ktoś z Was będzie miał możliwość sprawdzenia tego wcześniej i podzielenia się swoimi uwagami w tej sprawie. Cała ta sytuacja zaczyna mnie powoli irytować bo EA zachowuje się tak, jakby nic się nie stało a tysiące graczy na całym świecie zostało z ręką w nocniku