1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Błąd 0x80070005

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Andragor, Wrzesień 13, 2017.

  1. Andragor

    Andragor Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2015
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Witam,

    Przy próbie odpalenia jakiejkolwiek aplikacji dostaję komunikat:

    "Spróbuj po raz kolejny
    Niestety, nie wiemy co się stało. (0x80070005)"

    Błąd wyskakuje nawet po kliknięciu "Zgłoś problem" (o ironio!).
    Nie pomaga restart konsoli, reinstall aplikacji, ani dodanie konta na nowo.
    Spotkał się już ktoś z tym i zna rozwiązanie?
    Wersja systemu: 10.0.16287.1000

    Pozdrawiam

    EDIT:
    Odłączyłem zasilanie na ponad godzinę i teraz problem nie występuje. Hmm...
    Do zamknięcia.
     
    Ostatnia edycja: Wrzesień 13, 2017

Wczytywanie...

Poleć forum