Błąd E66 przy wgrywaniu dasha. Prośba o pomoc.

TxC

Użytkownik
Użytkownik
Witam,

Mam taki problem z moją konsolą. Otóż jakiś ponad rok temu zakupiłem używkę z 2006 roku. Wszystko, fajnie, działa, śmiga… Pod koniec tamtego roku oddałem do przeróbki zdaje się na lt 3.0. Ok, weszło. Po jakimś czasie chciałem wgrać nowego dasha, ale się nie dało, wywalało jakiś błąd, nie pamiętam już jaki, ale chyba e66(co jest głównym problemem, ale o tym za chwilę). Jakoś w tym samym czasie kupiłem sobie xkey’a i oddałem od razu do zrobienia. Po zamontowaniu xkey’a nie mogłem wgrać nadal nowego dasha (e66). Oddałem znowu. Kilka dni główkowania Pana serwismana, nie wie o co chodzi. Zapewnia, że napęd jest ok, nie był wymieniany, podmieniany itp (Samsung tsh-943) Po kilku dniach zrobił. Mówił coś chyba o jakiejś pamięci, ale nie znam się zbytnio o co chodziło. Zawinałem konsolę pograłem jakiś czas i konsola leżała od jakiegoś stycznia do dziś nieużywana. Wypadłem trochę z obiegu z niusami, dashami, haczykami od M$ itp. Chciałem wrzucić nowego dasha i pograć w coś nowego, ale niestety dalej wywala błąd E66. Mam więc pytanie do mądrych głów. Co może być przyczyną i ewentualnie jakie rozwiązania tego problemu? Dodam, że serwisant mówił, że napęd jest w porządku, nie był wymieniany itp. Nie chcę już oddawać konsoli do tej samej osoby, bo uważam, że… nie ma to sensu, mało odpowiedzialna osoba, w ciągłym chaosie. Aktualnie mam wgrany dash: 13604. Może na forum znajdę jakiegoś serwismana, który w rozsądnej cenie rozwiąże mój problem z aktualizacjami raz na zawsze, ewentualnie coś podpowiedzieć/poradzić ;)


Pozdrawiam.

PS. Niestety nie mam 20 postow, zeby zalozyc temat w "glownym" dziale, wiec mam nadzieje, ze moj temat nie umrze szybką śmiercią :(
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Odp: Błąd E66 przy wgrywaniu dasha. Prośba o pomoc.