Brak foni przy HD

Aras64

Użytkownik
Użytkownik
Witam!
Mam mały problem zawsze grałem nie na HD i wszystko było OK ale teraz chce posunąć się krok dalej czyli zagrać w HD ale gdy włączam HD nie mam dźwięku to już wole grać w nie HD głośniki mam takie DubleDigital 5.1 (czy jakoś tak nie znam się na tym) super się na nich gra a zwłaszcza świetne są strzały ma ktoś pomysł co zrobić?
PS. TV oczywiście HD

Piri

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Odp: Brak foni przy HD

Ile ty masz lat ? Chocbysmy zaczeli ci tlumaczyc jak to zrobic to mozesz nie zrozumiec bo tu masz podstawowe terminy i juz je mylisz lub nie znasz (nie HD - SD ) .

Aras64

Użytkownik
Użytkownik

mam 17 za 3 miechy 18 to na prawko mogę zdawać a w HD nie mogę grać nie czaje cię i nie chodzi mi o SD ale o HD (HDTV) nawet nie wiem co to to SD

mateusz_gosc

Użytkownik
Użytkownik

L o L

grac na TV HD w rozdzielczosci SD

;D

Erno

V.I.P
V.I.P
Użytkownik

Po pierwsze jakim kablem łączysz telewizor z konsolą :?

Aras64

Użytkownik
Użytkownik

Używam kabla component HD AV oczywiście m$

Piri

V.I.P
V.I.P
Użytkownik

Wiec powinienes wpinac 5 wtyczek do TV - dwie od dzwieku i 3 od obrazu . Masz tak wpiete ?

Aras64

Użytkownik
Użytkownik

tak mam wtyczek 6 ale wpinam 6 (nie 5) bo nie chce mi się za każdym razem telewizor ściągać ze ściany żeby wpiąć jedną więcej i wypiąć bo ta jedna niepotrzebna przy HD to ta żółta ona od obrazu przy AV ale ona nie przeszkadza w niczym.

Piri

V.I.P
V.I.P
Użytkownik

Hmmm , duzo mi nie mowi to co napisales . Masz miec piec wtyczek wpietych , a szosta moze przeszkadzac - red , green , blue (tlumaczyc nie musze?) i jeszcze dwie od dzwieku ( biala i czerwona )
Sprawdzales po opcjach czy cos nie jest wylaczone ?

Aras64

Użytkownik
Użytkownik

PIRI napisał:
Hmmm , duzo mi nie mowi to co napisales . Masz miec piec wtyczek wpietych , a szosta moze przeszkadzac - red , green , blue (tlumaczyc nie musze?) i jeszcze dwie od dzwieku ( biala i czerwona )