brak obrazu x-box360S slim

Bogdans

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam.
Niedawno zakupiłem używaną konsolę jak w temacie no i synek się długo nie nacieszył.
Po włączeniu zapala się zielona dioda włącza się wentylator i nic ,brak obrazu.
Sprawdzałem na 2 tv i 2 kable HDMI i zero odzewu.Mieszkam w małej mieścince to serwisu konsol nie ma.
Warto to rozebrać i odkurzyć czy coś może nie styka czy raczej szukać innej?
Dodam że jestem zielony jeśli chodzi o jakieś konkretne naprawy to za to się nie biorę nawet.

pozdrawiam

Temat można zamknąć,znalazłem przyczynę (chyba).
Okazało się że chyba gniazdo HDMI w konsoli jest już trochę wyrobione i podczas ruszania kablem zaskoczyło ale dziwi mnie jedna rzecz, wcześniej jak nie było obrazu nie było słychać wentylatora że się sprzęt uruchamia i pada nie mógł namierzyć,nie wiem o co tu chodzi

Sytuacja nadaj się powtarza i sprzęt się często nie chce włączyć,chodzi ten wiatraczek niby ale nie słychać żeby konsola startowała, nie wiem czy nie rozebrać tego i wydmuchać z kurzu bo możliwe że jak okno otwarte to wilgoć łapie i wtedy się nie załącza

Ostatnia edycja:

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Konsola nie widzi odbiornika więc nie podaje obrazu, po znajomości można wymienić HDMI bo serwis raczej mało opłacalny gdy to pudło chodzi w takich niedużych pieniądzach.
Jeżeli tam jest/są zimne luty to miotełka do kurzu nic tutaj nie da, jeżeli to problem braku styku to próbuj izopropanolem je wyczyścić.

Bogdans

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
podpięłem inny kabel taki z 3 czinczami i nadal nie było obrazu kupiłem powietrze w sprayu i pastę termoprzewodzącą i wyczyściłem wszystko powietrzem i nałożyłem nową pastę i ruszył ale przez tydzień chodził dobrze a teraz dalej nic

Szymon640x480

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
To moze byc HANA, w slimach tez padaly, nieraz przy ruszaniu uginaniu płytą obraz skakał/znikał/wracał więc przy ruszaniu gniazdem uklad mogl tez zmieniac pozycje wzgledem plyty jesli mocno szarpales na przyklad