Co jeszcze wycięto z The Division?

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


W premierowym wydaniu Tom Clancy's The Division nie zobaczymy więcej niż jedną dzielnicę, możemy zapomnieć o aplikacji pozwalającej sterować dronem poprzez urządzenia mobilne, zabraknie również handlu ze znajomymi. Jakich jeszcze funkcji pozbyli się twórcy?

Pierwsze zwiastuny i informacje o Tom Clancy's The Division brzmiały niesamowicie, tak niesamowicie, że nie mogły być prawdziwe. Po trzech latach od zapowiedzi, w końcu dostaniemy w nasze ręce długo wyczekiwaną produkcję, jednak warto zadać sobie pytanie, co przez ten czas się zmieniło?

Jak zapewne się zgodzicie jedną z ważniejszych kwestii gier sieciowych jest matchmaking. Ubisoft zapowiedział, że w Tom Clancy's The Division wprowadzi innowacyjne, wyjątkowe rozwiązanie. Oprócz standardowego przydzielania osób o podobnym poziomie i umiejętnościach, mieliśmy zostać łączeni z graczami w podobnym wieku o i zbliżonym miejscu zamieszkania. Jaki był tego powód? Twórcy podali poniższy przykład:

Załóżmy, że masz małe dziecko, więc wolałbyś grać z ludźmi, którzy szanują i rozumieją Twoją sytuację. Możesz wtedy śmiało powiedzieć 'Oh, czekajcie, potrzebuję dwóch minut, dziecko płacze', a nikt nie będzie miał do Ciebie żadnych pretensji.
Łączenie z graczami z tego samego kraju, czy z tej samej strefy czasowej zostało wykorzystane w Destiny, dzięki czemu istnieje mniejsza szansa, że w połowie naszej rozgrywki ktoś zdecyduje, że skoro u niego jest środek nocy, to musi już położyć się spać.



Niestety, według informacji, które zdobył serwis Examiner.com, system ten nie trafi do pełnej wersji gry. Magnus Jansen, obecny dyrektor kreatywny tłumaczy to w ten sposób:

Ważnym dla nas jest to, żeby gracze praktycznie nie zauważali momentu, w którym łączymy ich z innymi. (...) Nie ma żadnego oczekiwania, żadnej poczekalni, wszystko dzieje się w tle, podczas gdy gracz zbliża się do Mrocznej Strefy. Jeżeli chodzi o matchmaking, to skupiamy się na pingu, doświadczeniu graczy i połączeniu pomiędzy nimi.
Kolejny element, którego może brakować podczas premiery gry, to mające wystarczyć na 72 godziny zapasy jedzenia i picia. Co prawda postać w Tom Clancy's The Division nie odczuwa głodu ani pragnienia, jednak było powiedziane, że będziemy mogli użyć ich aby otrzymać tymczasowe bonusy, lub przehandlować je na czarnym rynku. Być może, pomimo braku tej zawartości w przedpremierowych demach, zostanie ona dodana do wersji gry przeznaczonej do sprzedaży.

Przypominam, że premiera Tom Clancy's The Division odbędzie się 8 marca tego roku.

 

Krakoos

Xbox One
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Może się okazać, że 8 marca gracze dostaną tyle, co kobiety w swoje święto. W pudełku otrzymają pusty dysk z napisem "Nic więcej nie mogliśmy zrobić". :smuggrin:
 

warone

Banned
Użytkownik
Filmik znajomego na temat dzielnic których zabraknie w grze , coś w tym jest i w sumie aby nie brakło zawartości .
Oczywiście w jego imieniu zapraszam do oglądania tych co śledzą grę i nie tylko :)



 

Krakoos

Xbox One
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Niczego nie wyjasnia, ale filmik fajny, gość dobrze gada. Paradoksalnie próbuje przekonać do gry wyliczając jej wady. :)
 

Do góry Bottom