Co warto kupić PS4 Slim czy PS4 Pro

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Witam.

Zbliżają się moje okrągłe urodzinki. I padł taki pomysł by zakupić konsole :) (którąś już z kolei :D).
Jeszcze jakoś specjalnie się nie rozglądałem.. - wstępnie wpadł mi w oko zestaw ze SpiderMan'em - choć nie koniecznie musi być ten.

Ogólnie nie wiem czy warto dopłacać do Pro czy Slimka wpełni da radę? TV 55" 4K jest :). Nie znam się na PS4.

Wg. Was co lepiej kupić i gdzie najlepiej kupić by mieć jak najlepsze gry na start :)

Konsola oczywiście będzie przeznaczona tylko i wyłącznie ne EXY. :)

Był też pomysł wymiany XO (FAT) na XOX ale za Fata dostałbym chyba grosze i nie warta ta wymiana.. zresztą jakbym wymienił to exy i tak bym nie ograł bo nie miałbym na czym .

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Masz TV 4K więc nie ma wyboru, jedyne sensowne jest w tym wypadku PRO.

Co do XOX to nie jest to taki głupie by go kupić szczególnie gdy masz TV 4k HDR. Gry będą w lepszej jakości wizualnej ponadto wykorzystasz HDR a i sama konsola jeszcze parę lat pociągnie bo te 6TF to wysoka poprzeczka.

Ostatnia edycja:

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Może i nie jest takie głupie ale xo fata sprzedam za grosze.. no i exy z ps4 jak były nie ruszone tak nadal będą nie ruszone. A maszynka z M$ nic mi nie da nowego prócz lepszej grafiki.
Tutaj chodzi tylko i wyłącznie o gry. Nie chce mi się już po raz których grać w Halo X, Forza X itd.
Na chwilę obecną nie widzę żadnej gry prócz Horzion 4, którą chciałbym ograć na XO.

krzys1190

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Jeżeli zastanawiasz się pomiędzy XOX a PS4 to bez wątpienia bierz czwórkę. Zrozumiałem że chcesz kupić jedno i drugie.

Onicniepytaj

Ryżownik
Ryżownik
Xbox One
Użytkownik
Jakoś nie mogę się zdecydować czy PS4 Slim 1TB w bundlu z jakimiś grami (przeważnie jest 2-3 gry) czy PS4 Pro 1TB z Spiderman'em (bo jakoś nie widzę ciekawych bundli). :/