Condemned 2 Bloodshot

brattanek

Ojciec dyrektor
Członek Załogi
Administrator
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
graliscie w to? bo na filmikach wyglada ciekawie :D
 

Erno

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

Kurde bym zagrał ! A patrze dzisiaj a tu zabrakło DVD+DL :'(

Edit:

Heh spoko gierka !

Ciężki klimat, świetny patent z combosami i z badaniem ciał ofiar.

Kto grał w 1 musi mieć 2 !
 

arni100

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

gierka fajowa,polecam!!!!!
 

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

A to jest coś takiego na smakowe wieczorki jak fear? bo tak ostatnio miałem ochotę, przeszedłem the darkness ale to nie to...
 

Raikoh

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

Ma bardzo fajny klimacik, taki troche w stylu The Suffering.

Spike, ja tam sie nie zgodze, Fear byl dla mnie tak nudny ze nawet nie skonczylem (jedyna gra ktora mam i nie przeszedlem .) a The Darknes swietne :p
 

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

The darkness owszem wypas gierka ale chodziło mi taką grę gdzie rzeczywiście można się przestraszyć, fear trzymał w napięciu i to mi się podobało, darkness jedynie próbował pokazać coś strasznego ale tak na prawdę nie do końca to wyszło :p

No to chyba się biorę za zasysanie, ale pierwszą czy drugą część? są one ze sobą jakoś powiązane?
 

Bełek

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

Moim zdaniem to The Darkness bardziej trzyma w napięciu (przede wszystkim przez świetny soundtrack) niż Fear.
 

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

darkness to tylko jeżdżenie metrem, a ja tam w metrze nic strasznego nie widziałem. Po prostu dobrze rozkminiona przygodówka, fear był pełny akcji, właściwie to totalna rozpierdzielaka ale potrafił dobrze przestraszyć. tego właśnie szukam.
 

termbest

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

A jesli chdozi o Condemned 2 to wg. mnie gierka jest chora.. nie podoba mi sie choc jak ktos lubi dreszczyk to moze wlaczyc. Ale po 1. Gra zbyt brutalna po 2. zbyt głupia
 

Erno

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

termbest napisał:
....Ale po 1. Gra zbyt brutalna...
Condemned 2: Bloodshot to kontynuacja przedstawionej w perspektywie pierwszej osoby gry określanej przez samych autorów mianem mrocznego, brutalnego psychologicznego thrillera. [gry-online]

To czego się spodziewałeś ? Cukierkowej bajecznej grafiki rodem z Viva Pinata ???

termbest napisał:
po 2. ..zbyt głupia
Co w niej głupiego ? To że boisz się w nią grać ?
 

termbest

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

Tzn. Wiesz idz i zabijaj bez sensu. Ale wiadomo. de gustibus non disputandum :)
Więc sprzeczać się nie będę:)
 

Erno

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

termbest napisał:
..Ale wiadomo. de gustibus non disputandum
Jak chcesz już szpanować znajomością Łaciny to pisz poprawnie :

De gustibus non est disputandum :p
 

termbest

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

Racja, a co sprawdziłes w googlach ? ;]
 

carl913

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
ja poweim tak, gralem w jedynke na pececie i byla to jedna z lepszych gier, od wczoraj gram w 2 i jest jeszcze lepsza, gra dla ludzi o mocnych nerwach, 200% brutalnosci + ********* fabula ummmmmmmmmmmmmmm miodzio
 

gangster6669

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

Przeszedłem grę jest trochę krótka ale fajna dawno nie grałem w tak wciągającą grę POLECAM!.
 

Kuba380

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Condemned 2 Bloodshot

no a mi duzo jeszcze zostalo??? jestem przy takim gostku co jest przywalony belka :) i chodze w masce! mam nadzieje ze nie bo mi sie srednio podoba uwazam ze nie mam czego sie tu bac ! Dla mnie osobiscie sredniak podoba mi sie klimat zwlaszcza z ta maska chodzenie :D ??
 

luki1612

Świeżak
Świeżak
Eloo ja właśnie też chciałem zagrać.. ;/ Ale nie mam hasła bo nie zapisałem a temat nie wiadomo czemu został cały usunięty nigdzie ani w koszu ani off topic ;/ Więc może ktoś z was posiada hasło do Condemned 2 Bloodshot ?? Z linków RapidShare: Easy Filehosting
??
 

Do góry Bottom