Creative 5.1 + amplituner do x-a...?

SinRock

Użytkownik
Użytkownik
Jako że kupiłem już upragnionego x-a i do tego TV 37' Toshiba 550 pg czas zatroszczyć się o dźwięk... Obecnie posiadam głośniki 5.1 Creative Pro Gamer 500 które chciał bym podłączyć pod x-a. Nie znam się na sprzęcie audio jednak domyślam się że potrzebny mi będzie do tego mi amplituner.
Wyczytałem na forum iż istnieje możliwość podłączenia x-a do amplitunera (hdmi), a potem kolejno amp do tv (hdmi) przez co osiągniemy dzwięk 5.1 i cyfrowa jakość obrazu... i cos takiego chcial bym osiagnac ( poprawcie mnie jeśli się mylę:D).

I tu rodzą się moje pytania:
Jaki amplituner ( może być używka ) w cenie do ok 800zł max byście polecili? Przyznam jednak, że im tańszy tym lepiej:)
Czy nie będę mieć w takim przypadku problemów z podłączeniem głośników od Creativa?

W przyszłości chciał bym zmienić kolumny, podpiąć dvd itd.
Nadawał by sie do tego np. ten model Sony STR-DG520 ?
 

pawelino223

Użytkownik
Użytkownik
Ten zestaw głośników komputerowych nie podłączysz do Xboxa żeby miał cyfrowy dziwek 5.1 bo posiada on tylko kable jack które działają jedynie 5.1 z komputerem.
Do tego musisz mieć amplituner lub zestaw kina domowego z cyfrowym wyjściem audio (optyk onlny)
zestaw kina domowego kosztuje ok 600zl do 2000zl i nie wszystkie maja takie złącza
bawienie się z amplitunerem jest drogie amplituner ok 1000zl i do tego głośniki dwa razy stereo (ok 300zl szt) central (ok100zl) tylne(surround ok 200zl szt) i subwoofer (ok 500zl).
Creative Pro Gamer 500 Możesz jedynie połączyć pod stereo za pomocą przejściówki innego sposobu podłączenia do tych głośników nie ma

P.S tych Głośników nie podłączysz pod Amplituner
 

SinRock

Użytkownik
Użytkownik
Zdaje sobie sprawe z tego ze nie jest to najlepsze wyjscie jednak jak widac na zdjeciu kazda satelita posiada wejscie typowe dla normalnych glosnikow: