CryEngine 3 działa mniej więcej tak samo na PS3 i 360

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

kuba426

Użytkownik
Użytkownik
Być może i jest tak jak mówisz. Może dlatego nie zauważyłem, że byłem pochłonięty grą do konća. hehe:D
 

nakoz

The Legend
Xbox One
V.I.P
Użytkownik
Tylko że,to jest nie możliwe żeby mi gra spowalniała a Tobie nie.U mnie gra spowalnia w pierwszej mapce,tam gdzie jest dużo ognia(patrz tę palącą się chatkę),i chyba jeszcze w 3 albo w 4 mapce tam,gdzie jest dużo wybuchów.Ale ogólnie gra chodzi płynnie.Po prostu x360 nie radzi sobie dobrze z renderingiem ognia.

Jakoś w Bioshock-u ogień był bez zarzutów, to samo w GOW2. Nie sądzę że w tym tkwi problem. Raczej chodzi o wyświetlanie zbyt wielu elementów naraz (dużo przeciwników itp.)
 

Damian s

Użytkownik
Użytkownik
Jakoś w Bioshock-u ogień był bez zarzutów, to samo w GOW2. Nie sądzę że w tym tkwi problem. Raczej chodzi o wyświetlanie zbyt wielu elementów naraz (dużo przeciwników itp.)
Nie mam na myśli ognia w innych grach.Mam na myśli ogień w CoD 5.Ale zauważyłem,że gra potrafi spowalniać kiedy robi się "gorąco",tzn. kiedy jest dużo wybuchów,postaci itp..Ale głównie ogień w tej grze bardzo spowalnia grę.Pozdro.
 

andryush

Użytkownik
Użytkownik
Eeh.. dali by szybciej ten ich CryEngine ... Jak myslicie , czy na X'ie zobacze cos na poziomie tego cuda? :DD

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=xF3fED8EXl4&feature=player_embedded[/YOUTUBE]


Nie jest to CryEngine , ale to wszystko naprawde wymiata...mam nadzieje , ze Xbox na E3 milo nas zaskoczy , i dogoni pod wzgledem graficznym konkurencje , ktora radzi sobie co raz lepiej.
 

Palik

Użytkownik
Użytkownik
Jaja sobie robisz :D? Ja na tym filmiku nie widzę nic ciekawego :p.... No ale mam już słaby wzrok także może nie zauważam tych super efektów graficznych.
 

kepaic

Użytkownik
Użytkownik
Heh wlasnie dzis wieczorem na shoutboxie zapodalem link do tego filmiku :) Graficznych rewelacji tam moze nie ma, ale klimat jest masakryczny. Gdy widze taki trailer to az chce kupic PS3 zeby zagrac w taka gre, o wiele bardziej niz w MGS czy Killzone.

A co do tego sporu o to ktora konsola jest mocniejsza to moze w koncu przejdziecie na wyzszy poziom i zaczniecie sie przejmowac wlasnie grami? Mnie totalnie wali jaka moc ma PS3, ja chce tylko pograc w fajne gry na x360. Jedno z drugim niewiele ma wspolnego, prawda? No bo chyba moc PS3 nie umniejsza waszej radosci z grania na x360??? To jakby kierowcy Lamborghini i Ferrari marudzili "na tych drugich" zamiast sie cieszyc ze maja fajne auta.
 

Palik

Użytkownik
Użytkownik
No wiesz ja bym wolał już MGS czy Killzone, ale jak to mówią o kobietach i gustach się nie dyskutuję, czy jakoś tak :d . Pozdro :)
 

seba1415

Użytkownik
Użytkownik
Heh, a gdzieś widziałem test że GTA IV jednak lepiej wygląda na PS3 jednak ja tak nie mówie żeby nie było!!!

Co do sporu... Jak już gdzies indziej napisałem i ktoś nade mną najwazniejsze są gry! Przykład? PC. Są to potężne maszyny które już dawno zdmuchnęły konsole pod względem mocy, a jednak??? Nie ma w co grać na kompach. Wyjdzie od czasu do czasu jakaś dobra gra WYŁĄCZNIE NA PC (choć zadko i to bardzo) i to wszystko a ta całą moc mogą sobie w d... wsadzić.
 

kepaic

Użytkownik
Użytkownik
PC. Są to potężne maszyny które już dawno zdmuchnęły konsole pod względem mocy, a jednak??? Nie ma w co grać na kompach.
Wlasnie z tego powodu kupilem sobie w koncu Dreamcasta :) A potem tanie, uzywane PS2 i ostatnio x360. Byly takie czasy ze na PC nie bylo prawie NIC ciekawego, teraz nie jest zle bo przynajmniej sa te wszystkie tytuly multiplatformowe... w ktore wole grac na konsoli. Ostatecznym krokiem bylo przejscie na granie w FPP na padzie - jesli przekroczy sie ta granice to juz w ogole sie nie bedzie gralo na piecu.
 
S

sebool12

Guest
X360 faktycznie czasami nie wyrabia.Jak gram w Call Of duty 5 TO CZASAMI GRA POTRAFI MI SIĘ CIĄĆ.
Nie wiem co wy za konsole macie, ja ostatnio przechodziłem Cod 5 i ani razu gra mi nie spowolniła.... Dzisiaj jeszcze sprawdzę tą chatkę na pierwszej mapie....
 

Partyzant

Użytkownik
Użytkownik
Mi również call of duty 5 ANI RAZU nie zwolniło, śmigam teraz na veteranie, zadyma jest że hej, również żadnej zacinki.
 

papux

Użytkownik
Użytkownik
Po pierwsze PS3 jak i XBOX360 działają w trybie in-order execution i są pozbawione branch predictora w jądrze procesora. Stąd te ścinki zwolnienia i inne bajery. Przy dobrym kompilatorze i programiście który posiedzi trochę więcej czasu przy kodzie gry w mniejszym lub mniejszym stopniu "odratuje" tą wydajność.

Pozatym nie wierzę że kilkuletnie GPU którego koszty produkcji w momencie premiery wynosiły ledwie 130$ PS3 może wyciągnąć 1,8 TFLOPSa i to na liczbach zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji.

Obydwie konsole już wyzionęły ducha ale producenci boją się to oznajmić i cisną sooki ze zgniłej pomarańczy.
 

Grzesi00

Banned
Użytkownik
Taaa tak samo było z PS 2 wszyscy mówili, że już się skończyła a tu nagle God Of War i opad szczeny jak to możliwe, że to chodzi na takim sprzęcie. Jestem pewien, że konsole nie pokazały jeszcze wszystkiego, potrzebni są tylko dobrzy programiści którzy napiszą engine tylko pod JEDNĄ konsolę, tak żeby maksymalnie go zoptymalizować. Silniki multi platformowe zawsze muszą mieć jakieś ustępstwa.
 

papux

Użytkownik
Użytkownik
Zawsze można ukryć coś czego odbiorca (gracz) nie zauważy, za to zyska płynność oraz realistyczność grafiki. Chociaż jak widać teraz już tak drastycznie grafika się nie poprawia jak na początku bo kres tekstur wysokich rozdzielczości i brył z milionów pikseli jest nie do przeskoczenia dla hardware konsol dzisiejszych generacji.

Jeśli konsola w szczytowych momentach wykorzystuje 100% mocy obliczeniowej oznacza ze programiści już teraz stają na głowie by to zrównoważyć.
Szczytowe wykorzystanie mocy GPU objawia się w grach drastycznym spadkiem szczytowej liczby FPS.
Zaobserwowaliśmy to już w niejednej grze. Szczególnie objawiło się to przy GTA IV w którym programiści jechali na granicy wytrzymałości konsoli i brawa im za to że silnik gry był stabilny i zoptymalizowany bo odczulibyśmy to samo co PC towcy.
 

Damian s

Użytkownik
Użytkownik
No wiesz...Xbox 360 ma już 4 lata na karku.
 

kepaic

Użytkownik
Użytkownik
... a ma pożyć niby kolejne 4.
 

mike podolski pl

Użytkownik
Użytkownik
Konsole to mam nadzieje nie tylko GRAFIKA - nawet jak osiągnięto juz 100% mocy to może wreszcie twórcy gier skupią sie na innych drobnych szczegółach gier takich jak np. FABUŁA, ORYGINALNOSC I DOPRACOWANY GAMEPLAY. PS2 i wii to przykłady że grafika to co prawda jest wazna ale nie najważniejsza!!! Obysmy mieli po e3 wiele tytułów które chętnie pomęczymy bo będą tego warte a nie tylko zmasowany atak poligonów,enginów i innych ochach i achach. eh szkoda że tak teraz wygląda rynek konsol.
 

papux

Użytkownik
Użytkownik
Niestety prawda. Za czasów starego PSX kładziono dużo na fabułę gier i ich miodność. Dzięki temu powstało wiele wspaniałych tytułów po których przejściu chciało si.ę jeszcze raz spróbować przejść szybciej.

Sam pamiętam Resident Evil 2 którego przechodziłem 5 razy kiedy doszyłem do czasu 2,5h ukończenia gry i ciągle mi było mało.

Dziś to albo gry są nudne albo ludzie się starzeją.

U tu przytocze FarCry 2 który miał zadziwiać grafiką nieststy w moim mniemaniu gra jest nudna i odstawiłem ją na pułkę po ok 10h grania.

A w pegasusie nikt nie zwracał uwagi na grafikę bo gry były po prostu fascynujące i wciagające.
 

Damian s

Użytkownik
Użytkownik
Niestety prawda. Za czasów starego PSX kładziono dużo na fabułę gier i ich miodność. Dzięki temu powstało wiele wspaniałych tytułów po których przejściu chciało si.ę jeszcze raz spróbować przejść szybciej.

Sam pamiętam Resident Evil 2 którego przechodziłem 5 razy kiedy doszyłem do czasu 2,5h ukończenia gry i ciągle mi było mało.

Dziś to albo gry są nudne albo ludzie się starzeją.

U tu przytocze FarCry 2 który miał zadziwiać grafiką nieststy w moim mniemaniu gra jest nudna i odstawiłem ją na pułkę po ok 10h grania.

A w pegasusie nikt nie zwracał uwagi na grafikę bo gry były po prostu fascynujące i wciagające.
Też mam farCry2,tylko że na pc.Gra jest faktycznie okropnie nudna,grałem w nią 3 dni i odstawiłem ją.Ta gra to poprostu totalne dno ale za to bardzo mi się spodobał crysis.
 

Grzesi00

Banned
Użytkownik
Jeśli chodzi o czysto techniczna część gier wydaję mi się, że producenci powinni bardziej się skupić na fizyce, niż na ultra wysokich rozdzielczość tekstur. Daję to o wiele więcej możliwości w gameplayu, niż ładnie wyglądająca ściana :D Niestety producenci bardzo często zapominają o tej artystycznej części. Dla mnie gra bez dobrej fabuły ma ocenę od razu o 3 oczka niżej. Właśnie dlatego cenię między innymi serię MGS i Final Fantasy. Są to dla mnie najlepsze tytuły w jakie dane mi było zagrać. Na CryEngine wyjdzie pewnie kolejny tytuł w stylu Far Cry'a. Dlatego nie podniecam się za bardzo tym silnikiem. Owszem ma potencjał, ale pewnie i tak go nie wykorzystają.
 
Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Do góry Bottom