• Z dniem 8/11/18 została zmieniona zasada pisania postów w dziale Gry Xbox One oraz Gry Xbox 360, w temacie gry można wyrażać swoje opinie na dany tytuł, opisywać swoje problemy z grą, prosić o wskazówki przejścia danego poziomu itp. Link do ogłoszenia

Cykliczne przerwy w połączeniu z Internetem.

Michał Przybysz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
#1
Ostatnio nękają mnie problemy z internetem na konsoli. Na innych urządzeniach nie zauważyłem problemu. Chodzi o to, że co mniej więcej 5 minut konsola wyrzuca mnie z jakiejkolwiek gry online i party. Przerwa trwa bardzo krótko, ponieważ niemal od razu mogę się z powrotem połączyć z party i grą. Przerwy zaobserwowałem też w trakcie pobierania gier. Mianowicie prędkość pobierania skacze w zakresie od 0 do maksymalnej prędkości łącza. Próbowałem różnych ustawień w modemie (np. Upnp, dmz, portów), ale nic nie przyniosło poprawy. Czy ktoś miał podobny problem lub jest w stanie mi pomóc?

Dodam, że internet z UPC i badziewny modem technicolor.
 
Ostatnia edycja:

Gruberek

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Świeżak
#2
Technicolor badziewny? Jaki masz model? Ja właśnie przedłużyłem umowę z Toya i dostałem Technicolor EPC3949AD i jestem z niego bardzo zadowolony ( ustawiony w tryb bridge ). Wszystkie Technicolory EPC to Cisco z innym logo ;)
 

kuleczka91

Dziewczyna
Dziewczyna
Xbox One
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
#4
Technicolor TC7200. Dzisiaj w ustawieniach spróbowałem jeszcze przekierowania portu 3074 i o dziwo nie rozłączyło mnie ani razu w trakcie 3 godzin.
Ja dostałam te badziewie Technicolor 7200 na start od UPC. Też wieczne problemy z tym miałam. Tak samo zrywało mi neta co jakiś czas, wyrzucało urządzenia z niego. NAT był prawie ciągle zamknięty, aż się wkurzyłam i napisałam do UPC jakie mam problemy. Za darmo wymienili mi na UBEE z trybem Bridge i moje problemy się skończyły. Obecnie posiadam jeszcze lepszy Connect Box. Ogólnie odkąd pozbyłam się Technicolora to nie mam żadnych problemów :)
 




Do góry