Czy graczami są tylko faceci ??

Diablomati

Użytkownik
Użytkownik
Chcę wiedziec czy ta "słaba płec" Lubi grać na konsoli ;D
 
P

przeo_91

Guest
Odp: Czy graczami są tylko faceci ??

Ta ostatnia opcja to tylko jeden użytkownik z tego forum zaznaczy, wy już wiecie kto.

PS. Ja jestem 100% facet żeby nie było 8)
 

realizer

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Odp: Czy graczami są tylko faceci ??

przeo_91 napisał:
Ta ostatnia opcja to tylko jeden użytkownik z tego forum zaznaczy, wy już wiecie kto.

PS. Ja jestem 100% facet żeby nie było 8)
Laska ? :) btw. Wtam po 2 tygodniach przerwy ;)
 

cux

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Czy graczami są tylko faceci ??

Na Xbox Live gra sporo babek...
 

Majcher997

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Czy graczami są tylko faceci ??

Takiego zjawiska jak grająca kobieta jeszcze nie widziałem (no może mama kumpla grająca w simsy), ale w CS:S spotykałem od czasu do czasu płeć piękną.
 

Erno

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Odp: Czy graczami są tylko faceci ??

Facet - 10 (83.3%) <---
Kobieta - 0 (0%)
Obojniak - 2 (16.7%) :O

BTW. na forum przydało by się dodać nową rangę {Lejdis} czy coś podobnego ;) wyróżniały by się kobitki ;D

Stosunek mężczyzn do kobiet: 180:1 :/

edit:

Obojniak :) - 3 (17.6%)
 

Michał01

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Czy graczami są tylko faceci ??

Odrazu mówie zaznaczyłem Facet!! :p
 

FanXbox2

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Czy graczami są tylko faceci ??

To ja przyznam się to ja niechcący zaznaczyłem obojniak .Bo myslałem ze tu się zaznacza jak ja mysle czy grają tylko męczyzni czy kobiety więc ja zaznaczyłem ze "Obojniak "bo przeciez grają kobiety i męzczyni.

PS.Jestem na serio chłopakiem
 

cux

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Czy graczami są tylko faceci ??

Nie moge no, lol. :D
 

misiek8

Użytkownik
Użytkownik
Odp: Czy graczami są tylko faceci ??

FanXbox2 napisał:
Bo myslałem ze tu się zaznacza jak ja mysle czy grają tylko męczyzni czy kobiety więc ja zaznaczyłem ze "Obojniak "bo przeciez grają kobiety i męzczyni.
Logika Twego myślenia wręcz poraża...:)
 

Do góry Bottom