Czy grozi mi ban za posiadanie gier Us na konsoli Uk/pl (Mój Xbox jest bez przeróbek

Ronnieosx

Użytkownik
Użytkownik
Mam pytanie wczoraj kupiłem AC Brotherhood z rynku Us a mam konsole Euro i gry mi działają coś mi za to grozi proszę o szybką odpowiedź zaznaczam że konsola full orginal bez przeróbek
 

bgszef!

Użytkownik
Użytkownik
Sankcja z pol roku, pozniej przedluzka do sprawy gdzies z rok. 5 lat do odje.... Czyli razem z siodemak bedzie


a poza tym to nic
 

Ronnieosx

Użytkownik
Użytkownik
można wyjaśnić bo jestem zielony

Sprawa wygląda tak wczoraj kupiłem Ms na allegro Us/pl ale nie mogłem przenieść w 100% konta na pl więc wydałem ms w Us na gry a potem patrze że działają (robię coś wbrew)
 

bgszef!

Użytkownik
Użytkownik
Jak dziala to sie nic nie przejmuj
 

Ronnieosx

Użytkownik
Użytkownik
Migracja konta z allegro wyszła tak do połowy a gry pobrałem bez VPN czy czegoś tak konsola full orginał niczego nie ruszyłem. Pobrałem gierki myśląc że może zadziałają odpalam patrze a tu Brotherhood po ANG i działą bez problemu sory że pytam ale ludzie korzystali z serwerów VPN a ja bez niczego tylko migracja nie pełna a gry full bez podawania niczego
 

Ronnieosx

Użytkownik
Użytkownik
nie wiem czy coś naruszyłem czy po prostu gry kupiłem w Us przeniosłem niby bo market jest po ang z US
 

Swirus

Użytkownik
Użytkownik
Nic nie zrobileś, spokojnie :] Nie wbije Ci na chatę FBI, CBA, CBŚ, ABW itd. Wielu graczy robi tak niemal codziennie. Bynajmniej M$ nie zaznacza w regulaminie że zabraniają tego.

Ja często kupuje gry w Euro (mieszkam w stanach i konsola US), bo niektóre gry tańsze. Ale jeszcze niema listu gończego z moją głową.
 

Ronnieosx

Użytkownik
Użytkownik
tu chodzi o gwarancje i możliwość grania w XBL a jeśli seryjnie nie ma strachu to full wypas\


to ciekawe po co blokada regionalna skora gry działają nie ważne na pochodzenie to chyba dotyczy się gier w pudełkach sam już nie wiem/?
 

Swirus

Użytkownik
Użytkownik