Czy idzie ripowac płyty z X360 zeby miesciły sie na 1 Dvd

mass76

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
#1
Mam zapytanie czy idzie zripowac iso gry zeby zmiesciał sie na jednej zwykłem płycie dvd???
Jezeli tak czy moze ktos podac jakis sposoba na takie ripowanie płytek.
Przewaznie duzo miejsca zajmuja wstawiki video i muza moze da sie zrobic takiego ripa ???
Jezeli ktos zna temat to prosze o odpisanie z gory dzieki wielkie !!!
 
P

Piri001

Guest
#3
Odp: Czy idzie ripowac płyty z X360 zeby miesciły sie na 1 Dvd

Nie . Chyba nie . NAPEWNO NIE .

Przeciez bez filmow nie a fabuly !!! Po drugie gre masz jak scenariusz . Ma wszystko po kolei czytac . A jak braknie jakiegos pliku to gra pewnie by sie zawieszala itp. . Wiec lepiej w tym temacie nie kombinowac .
 

spike200

Memento Mori
V.I.P
Użytkownik
#4
Odp: Czy idzie ripowac płyty z X360 zeby miesciły sie na 1 Dvd

Ale pełne wersje xbox360 odczytuje tylko na dvd9. Samo przerobienie takiego obrazu 4 gb na to co odczytuje x360 powoduje zwiększenie obrazu do 7gb. Tak jest np. z przerobieniem gier z x1 aby ruszyły na x360. Więc jeśli nawet byś zamienił stare pliki filmowe na nowe "puste" i to samo z dźwiękami, to wątpię byś się zmieścił w 4,5gb, a nawet jeśli to na pewno x360 by tego nie odczytał.
 




Do góry